۰

اصلاح‌طلبان استاندار را مقصر ناکامی خود در انتخابات می‌دانند/ شرط اصلاح طلبان برای حمایت از دولت، رسوایی بزرگ و نشانگر دخالت آنها در انتخابات و عدول از قانون اساسی است

نماینده مردم مشهد در واکنش به برخی گمانه زنی ها مبنی بر اینکه اصلاح طلبان برای حمایت از دولت خواستار برکناری استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد شدند، افزود: اگر گمانه زنی های اخیر در سطح استان و فضای سیاسی جریان اصلاحات صحت داشته باشد نشان می دهد که آنها بدنبال دخالت در انتخابات و عدول از قانون اساسی هستند.
اصلاح‌طلبان استاندار را مقصر ناکامی خود در انتخابات می‌دانند/ شرط اصلاح طلبان برای حمایت از دولت، رسوایی بزرگ و نشانگر دخالت آنها در انتخابات و عدول از قانون اساسی است
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، سید جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صبح توس، اظهار کرد: پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات در مشهد یکی از افراد وابسته به جریان اصلاحات که فرد خوش نامی هم نیست طی نامه ای به رئیس جمهور، مدیر استان را مقصر ناکامی این جریان در نتیجه انتخابات عنوان کرده بود و لذا اگر این شایعه مطرح شده در فضای استان و رسانه ها صحت داشته باشد دلیل محکمی بر عزم و اراده آنها در امر انتخابات بوده است.
وی تصریح کرد: آنها انتظار داشتند مدیران دولت طوری عمل کنند تا افراد مورد نظر آنها در مجلس روی کار بیایند اما مردم مشهد نتیجه دیگری را رقم زدند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اخبار و اطلاعاتی در سطح استان موجود است که برخی از سیستم های اجرائی مرتبط با وزارت کشور در سطح بخشداری ها و دهیاری ها سعی داشتند تا در نتیجه انتخابات تاثیر گذار باشند.
نماینده مردم مشهد با بیان اینکه این موضوعات مطرح شده خارج از چارچوب قانون اساسی است، افزود: دولت طبق قانون هیچ نقشی در امر انتخابات ندارد و تنها باید اجرا و تامین امنیت آن را عهده دار باشد و این زیاده خواهی جای اعتراض شدید دارد و باید بنگریم در مطرح کردن این موضوعات به دنبال چه چیزی هستند.
کریمی قدوسی اذعان کرد: اگر اصلاح طلبان بخواهند با این وقاحت  برای حمایت از رئیس جمهور و دولت شرط عزل استاندار و فرماندار را داشته باشند این یک رسوایی بزرگ محسوب می شود هر چند که هنوز صحت این موضوع تایید نشده است.
طی هفته‌های اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر عزل علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی و رضا منصوری، فرماندار مشهد -با این توجیه که طی انتخابات اخیر نتوانسته‌اند وظایف خود را در قبال جریان حامی دولت به نحو مطلوب انجام دهند- شنیده شده است که البته در روزهای گذشته این زمزمه‌ها رنگ و بوی جدی‌تری گرفته و به نظر می‌رسد طیف اصلاح‌طلبان در این استان تداوم حمایت از دولت را منوط به اجرای درخواست‌های سیاسی و غیرمنطقی خود کرده است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 430236
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *