۰

۱۵۱ تن گوشت مرغ در سطح مشهد توزیع شد/ کمیته مبارزه با قاچاق میوه در خراسان رضوی تشکل شده است

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: برای تنظیم بازار پروتئینی ۱۵۱ تن گوشت مرغ در سطح مشهد توزیع شد و در خصوص گوشت قرمز هیچ‌گونه استقبالی صورت نگرفت.
۱۵۱ تن گوشت مرغ در سطح مشهد توزیع شد/ کمیته مبارزه با قاچاق میوه در خراسان رضوی تشکل شده است
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از صبح توس، سید حمیدرضا جوادی، مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان رضوی صبح امروز در نشست خبری پیرامون تنظیم بازار محصولات کشاورزی و مواد پروتئینی در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: طرح تنظیم بازار نسبت به سال گذشته بسیار موفق‌تر اجرا شد.
 
وی در خصوص اجرای این طرح بیان داشت: طرح تنظیم بازار در مهرماه ۹۴ در تفاهم با سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تشکیل شد.
 
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان رضوی در خصوص سهمیه استان در قسمت عنوان داشت: برای اجرای این طرح 3 هزار تن پرتقال و هزار و 500 تن سیب اعلام شد که از تاریخ ۲۵/۱۲/۹۴ لغایت ۱۵/۱/۹۵ در ۱۳۰ مرکز عرضه مستقیم در سطح شهر مشهد توزیع شد.
 
نسبت به سال گذشته ۸۰ مرکز طرح میوه تنظیم بازار بیشتر بود البته از سهمیه میوه استان ۴۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب مازاد بازار در انبارها این سازمان همچنان باقی‌مانده است.
 
وی در ادامه افزود: هدف از این طرح تنظیم بازار بود نه تأمین بازار و با این اقدامات قیمت میوه در ایام نوروز پایین نگه‌داشته شود تا مردم دچار مشکل نشوند.
 
جوادی همچنین در خصوص تنظیم بازار پروتئینی مشهد گفت: در خصوص تنظیم بازار پروتئینی مشهد این سازمان با هیچ مشکلی مواجه نشده است.
 
وی در ادامه افزود: برای تنظیم بازار پروتئینی ۱۵۱ تن گوشت مرغ در سطح مشهد توزیع شد و در خصوص گوشت قرمز هیچ‌گونه استقبالی صورت نگرفت.
 
مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به تغییر قیمت‌ها نسبت به سال گذشته بیان داشت: گوشت گاوی ۲ درصد کاهش، گوشت گوسفندی ۶ درصد افزایش، گوشت مرغ ۸ درصد کاهش و گوسفند زنده بدون تغییر قیمت نسبت به سال گذشته در بازار مشهد توزیع شد.
 
جوادی درباره چگونگی کنترل و نظارت بر اجرای طرح تنظیم بازار عنوان داشت: سازمان جهاد کشاورزی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با ایجاد ۷ اکیپ بازرسی به صورت محسوس و نامحسوس بر اجرای این طرح نظارت داشته‌اند که باعث کاهش تخلفات در مراکز توزیع شد.
وی در پایان میوه قاچاق بیان داشت: در سال ۹۵ با همکاری بین سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت و معدن و آگاهی خراسان رضوی کمیته‌های مشترکی ایجادشده است که با پدیده قاچاق میوه برخورد جدی خواهد گرفت.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۵
کد مطلب: 430148
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *