۰

ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی در نوروز/ فعالیت ۴۰۰ کانون بسیج جامعه پزشکی

معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی با اشاره به ارائه خدمات رایگان به بیماران نیازمند در ایام نوروز توسط بسیج جامعه پزشکی گفت: پزشکان بسیجی در اردوهای راهیان نور فعالیت مستمر و پرثمری داشتند.
ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی در نوروز/ فعالیت ۴۰۰ کانون بسیج جامعه پزشکی
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، روح‌الله قائد امینی اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی در ایام نوروز برنامه‌های متنوعی اجرا کردند و در قالب اردوهای راهیان نور 140 پزشک و پرستار به وزارت بهداشت معرفی کردیم که این افراد در این مدت به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مسافران نوروزی پرداختند. 
وی افزود: همچنین بسیجیان پزشکی در ایام نوروز با همکاری تیم‌های وزارت بهداشت سرکشی‌های بهداشتی از مراکز و اقامتگاه‌های مسافران نوروزی داشته و در 13 روز تعطیلات نیز خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم نیازمند در همه استان‌ها ارائه کرده‌اند.
معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی از آمادگی این سازمان به مناسبت هفته سلامت در اجرای برنامه‌های گوناگون در این راستا خبر داد و اعلام کرد: به همین منظور تیم‌های پزشکی و پرستاری به مناطق محروم اعزام شده و خدمات مناسب را به بیماران نیازمند ارائه می‌دهند.
قائد امینی با تأکید بر اینکه در سال 95 به دنبال افزایش سطح جذب در نیروهای بسیج جامعه پزشکی هستیم ، گفت: در برنامه توسعه ششم این موضوع را مدنظر قرار داده و با برنامه‌های متنوع و ساماندهی مجدد تلاش جهت جذب بیشتر نیروهای بسیجی در این حوزه هستیم. همچنین استفاده از ظرفیت‌های صالحین و کانون بسیج جامعه پزشکی بیشتر مدنظر قرار دارد.
وی با بیان اینکه افزایش سطح جذب به منظور تحقق هر چه بهتر اهداف انجام می‌گیرد، گفت: در حال حاضر بیش از 400 کانون بسیج جامعه پزشکی در سراسر کشور وجود دارد و امیدواریم در سال جاری فعالیت‌های جهادی، فرهنگی،‌ اجتماعی و ... به صورتی پیش رود که سطح جذب را در میان اعضای جامعه بسیج پزشکی افزایش دهیم.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 429868
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *