۰

فعالیت 18 هزار جهادگر بسیجی در ایام نوروز/ ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه مرکزی اردوهای جهادی با اشاره به فعالیت 18 هزار جهادگر بسیجی در ایام نوروز گفت: این جهادگران در عرصه‌های مختلف بهداشتی و درمانی، اشتغال‌زایی، عمران و آبادانی به صورت داوطلبانه فعالیت خواهند داشت.
فعالیت 18 هزار جهادگر بسیجی در ایام نوروز/ ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، فرشاد عالی گفت: همزمان با ایام نوروز بیش از 18 هزار جهادگر بسیجی در قالب حدود 500 گروه جهادی در مناطق محروم به خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی از نیازمندان مشغول خواهند شد.
وی افزود: این جهادگران در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اهداف دینی، کارآفرینی، اشتغال‌زایی، عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، آموزش و توانایی‌سازی، دامپزشکی و ... به نیازمندان در مناطق محروم خدمات رایگان ارائه می‌کنند.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی قرارگاه مرکزی اردوهای جهادی گفت: پزشکان متخصص، پیراپزشکان، پرستاران، روحانیون، اعضا هیأت علمی، اساتید مجرب دانشگاه‌ها، حافظان قرآن کریم، مهندسان معمار نخبه، چهره‌های المپیادی، جانبازان شیمیایی، در اجرای فعالیت‌های جهادی در ایام نوروز در مناطق محروم کشور مشارکت داوطلبانه دارند.
عالی خاطر نشان کرد: برخی از مناطق کشور به دلیل نبود بیمارستان و یا بالا بودن هزینه‌های درمانی سبب شده که برخی از نیازمندان نسبت به درمان بیماری‌های خود همچون مشکلات دندان توجهی نکنند که دندانپزشکان بسیجی در این مناطق فعالیت کرده تا جهت رفع کمک به آنها اقدام کنند.
وی ادامه داد: مبارزه با فرقه‌های ضاله، ساخت مدرسه در مناطق محروم، برگزاری جشن‌های ویژه دانش‌آموزان، تبلیغات در مورد سبک زندگی اسلامی، شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی، ساخت مساجد، رنگ‌آمیزی مدارس، مشاوره مهندسی، احداث خانه قرآن، از جمله اقداماتی است که بسیجیان جهادگر در ایام نوروز انجام می‌دهند.
عالی با اشاره به اینکه فعالیت‌های بسیجیان جهادگر در ایام نوروز نتایج مؤثری را به همراه خواهد داشت، گفت: برگزاری هیئت در منازل روستایی، شناسایی خانه به خانه برای آموزش احکام و قرآن، آموزش تحصیلی برای دانش‌آموزان کم بضاعت از دیگر برنامه‌هایی است که 1800 بسیجی در ایام نوروز انجام خواهند داد.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 429130
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *