۰

6 نفر در حادثه جاده ماهشهر-هندیجان جان باختند

در حادثه امروز جاده ماهشهر-هندیجان 6 نفر جان خود را از دست دادند.
6 نفر در حادثه جاده ماهشهر-هندیجان جان باختند
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما،از ماهشهر، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرماهشهر با تایید این خبر اظهار کرد: در پی برخورد شدید یک دستگاه سواری پژو 405 با کامیون در جاده ماهشهر هندیجان نرسیده به روستای رحیم‌آباد 6 تن از هموطنان جان خود را از دست دادند.
بهروز محسنی افزود: وقوع یک مورد حادثه رانندگی در ساعت 12 ظهر امروز از سوی مرکز فوریت‌های پزشکی 115 به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانی دو دستگاه آمبولانس حمل جسد و یک دستگاه خودروی امداد جاده‌ای را به محل حادثه واقع در مسیر جاده ماهشهر هندیجان اعزام کرد.
وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه اظهار کرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 با 6 سرنشین با کامیونی که از مقابل در حرکت بود برخورد کرده که متاسفانه در این حادثه دلخراش هر 6 سرنشین خودروی سواری جان باختند.
 به گفته مسؤول مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان بندر ماهشهر، جان‌باختگان این حادثه، دو خانم، دو آقا و دو کودک زیر پنج سال بودند که از محل حادثه توسط آمبولانس‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر ماهشهر به سردخانه باغ رضوان منتقل شدند.
انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 437386
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *