۰

ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی/ معیار داوری در جشنواره حکیم جرجانی

دبیر پنجمین جشنواره حکیم جرجانی گفت: هدف از برگزاری پنجمین جشنواره حکیم جرجانی، افزایش و ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی و ایجاد انگیزه جهت ارتقاء دانش و آگاهی شاغلین آزمایشگاه، است.
ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی/ معیار داوری در جشنواره حکیم جرجانی
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما،یوسف پورخوشبخت دبیر پنجمین جشنواره حکیم جرجانی، گفت: انتخاب نام حکیم جرجانی دانشمند و پزشک ایرانی از این جهت مناسبت دارد که حکیم جرجانی یکی از اولین پزشکانی بوده که برای تشخیص بیماری‌ها از آزمایش‌های مختلف استفاده کرده است و این پانزدهمین دوره است که این جشنواره به همین نام در روز 31 فروردین و مقارن با میلاد حکیم جرجانی و روز آزمایشگاه و در اولین روز برپایی این کنگره برگزار می‌شود.
وی، هدف از برگزاری این جشنواره را تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند همکاران جامعه بزرگ آزمایشگاهیان کشور در تمام سطوح شغلی و افزایش و ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی و ایجاد انگیزه جهت ارتقاء دانش و آگاهی شاغلین آزمایشگاه عنوان کرد که در حوزه آزمایشگاه تشخیص پزشکی خدمات شاخصی را ارایه می دهند.
پور خوشبخت، افزود: در این جشنواره از برگزیدگان مقاله برتر، کارکنان برتر آزمایشگاه‌ها، سوپروایزر و مسئول فنی برتر، شرکت‌های دانش بنیان, شرکت‌های برتر تولیدی و تحقیقاتی و تجهیزاتی و همچنین از یکی از پیشکسوتان رشته علوم آزمایشگاهی تقدیر خواهد شد.
دبیر پنجمین جشنواره حکیم جرجانی، گفت: اساس انتخاب و معیارهای داوری در نظر گرفته شده در  این جشنواره براساس تجربیات چهار دوره گذشته و با کسب نظر شرکت کنندگان، پیشکسوتان و اساتید صاحب نظر و بررسی جشنواره‌های مشابه و معیارهای مشخص مورد تدوین و بازبینی قرار گرفته شده است که بر روی سایت www.iqctehran.ir قابل مشاهده هستند.
وی اظهار داشت: کارکنان آزمایشگاه‌های تشخیص پزشکی جزو زحمت کش‌ترین اقشار جامعه پزشکی کشور هستند که به دلیل حجم بالای کار و مسئولیت سنگین حرفه‌ای کمتر به خود می‌پردازند و فرصت نمی‌کنند مستندات اموزشی و پژوهشی خود را منظم کرده و در جشنواره حکیم جرجانی شرکت کنند.
دهمین کنگره بین المللی و پانزدهمین کنگره کشوری ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی از 31 فروردین تا 3 اردیبهشت 96 در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود.
انتهای پیام/

فارس
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 437230
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *