۰

انقلاب متعلق به مردم است/باید زمینه حضور همه سلایق در انتخابات فراهم شود

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ملارد گفت: انقلاب به واسطه حضور مردم به پیروزی رسیدو همچنین استمرار و نهایتاً بقای این انقلاب در عرصه‌هایی همچون انتخاب منوط و مشروط به حضور مردم است.
انقلاب متعلق به مردم است/باید زمینه حضور همه سلایق در انتخابات فراهم شود
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از پایگاه خبری اقتدار ملارد، مجتبی شاهقلیان در جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی فرمانداری ملارد با اشاره به ایام الله دهه فجر گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب یکی از وظیفه‌های پراهمیت ما در انقلاب باورها و ارزش‌های انقلاب به نسل جوان است.
وی با اشاره به لزوم درمیان قرار دادن مشکلات با مردم افزود: وقتی از دستاوردهای انقلاب سخن به میان آورده می‌شود بنا نیست که ما نا توفیقی‌های خود را نبینیم. مردم در جریان مشکلات بوده و هستند و باید از زبان مسئولین نیز مشکلات را بشنوند تا در میان مردم و مسولین فاصله ایجاد نشود.
شاهقلیان اذعان کرد: دهه فجر امسال تفاوت‌هایی با سال‌های قبل دارد و آن هم مصادف شدن دهه پیروزی انقلاب اسلامی با توفیقاتی که دولت و نظام در عرصه‌های بین‌المللی و همچنین در عرصه های داخلی و اقتصادی کسب نمودند. این موفقیت‌ها باید برای مردم تبیین شود .
وی افزود: بیان شفاف واقعیات‌ها ، مشکلات و دستاوردها باعث می‌شود مردم احساس جدایی از مسئولین نداشته باشند.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ملارد اظهار داشت: دهه فجر یادآور پایمردی‌های دوران قبل و بعد پیروزی انقلاب اسلامی و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) است که دستاوردهای بسیاری داشت. امروز هم با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری همچنان این موفقیت ها ادامه دارد.
وی افزود: در برگزاری جشن انقلاب باید تمام تلاش‌ها صورت بگیرد تا جشن‌ها ابعاد مردمی و مشارکت‌های مردمی داشته باشند تا مردم احساس کنند که در اجرا و حضور در مراسمات نقش ویژه‌ای دارند.
شاهقلیان با اشاره به انتخابات پیش رو تشریح کرد: انقلاب متعلق به مردم است. انقلاب به واسطه حضور مردم به پیروزی رسیدو همچنین استمرار و نهایتاً بقای این انقلاب در عرصه‌هایی همچون انتخاب منوط و مشروط به حضور مردم است.
وی افزود: باید سعی و تلاش کنیم زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم چرا که تضمین امنیت و اقتدار کشور حضور حداکثری مردم در عرصه‌های بزرگی همچون انتخابات است.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ملارد در آخر تاکید کرد: قراراست انتخابات بین سلایق و گرایش‌های گوناگون در بین آحاد مردم برگزار شود و باید زمینه حضور همه سلایق ایجاد شود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 425395
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *