۰

با تضعیف شورای نگهبان دنبال چه چیزی هستید/ می دانید از چه کسانی حمایت می کنید؟

شورای نگهبان در تایید و رد صلاحیت ها باید چه چیزی را جز قانون در ترازوی قضاوت قرار می داد؟ آیا جایی قانون پیاده نشده است؟ بفرمایید تا همگان بدانند وگرنه با کلمات بازی کردن چیزی را تغییر نمی دهد.
با تضعیف شورای نگهبان دنبال چه چیزی هستید/ می دانید از چه کسانی حمایت می کنید؟
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، به نقل از صبح شفت، چندی است بعد از اعمال صحیح قانون و سنگ محک قرار دادن آن در رد و تایید کاندیدا های دهمین دوره مجلس شورای اسلامی موج منفی از سوی کسانی که داد از قانون و قانون مداری می زنند می شنویم، قانونی که انگار باید همیشه به نفع آنان باشد و اگر قرار باشد مطابق میلشان ذره ای گام برندارد به کل و اساس آن را قبول ندارند .
بد نیست این دوستان به چند نکته توجه کنند:
1- هر حکمی ممکن است مورد تجدید نظر قرار بگیرید و حکم صادره اعضای نظارت حکم قطعی نبوده بلکه در قانون و براساس عرف، زمان اعتراض برای آنان فراهم شده است.
2- باید از آنان پرسید آقایان با تضعیف شورای نگهبان دنبال چه چیزی هستید؟ اگر معتقید اشتباهی صورت گرفته ، مدرک ارائه دهید و بگویید این فرد بر اساس قانون و … به اشتباه رد صلاحیت شده شده است، این هیاهو وجنجال سازی برای چیست؟
3- شما که حقوقدان هستید نیاز به یاد آوری رویه قانونی ندارید، شورای نگهبان در تایید و رد صلاحیت ها باید چه چیزی را جز قانون در ترازوی قضاوت قرار می داد؟ آیا جایی قانون پیاده نشده است؟ بفرمایید تا همگان بدانند وگرنه با کلمات بازی کردن چیزی را تغییر نمی دهد.
4- شما از رد صلاحیت چه کسی نارحت هستید؟ کسی که در مواقع حساس انقلاب نتنها به کشور کمک نکرده بلکه آتش بیار معرکه بوده و حتی در این زمینه دستگیر هم شده است؟
یا شما از رد شدن کاندیدایی احساس ناراحتی می کنید که مال و ناموس مردم از دست آنان در امان نبود و مدارک موثق آن در دستان شورای نگهبان و سایر مراجع موجود است .
چرا از این افراد حمایت می کنید آیا روزی صلاح باشد که مردم بفهمند قاطبه رد صلاحیت شده  ها چکاره بوده اند باید شما را به آن جمع اضافه کنیم و بگوییم شما آدم های بی اطلاعی نبودید و با علم مجرم بودن حمایت کردید، آنگاه شما هم در میان آنان قرار می گیرید .
لطفا بگذارید اصل اساسی یک حکومت که شما هر دم از آن حرف می زنید و حقوق و سیاست خوانده بودن را به رخ ملت می کشید یاداوری کنیم که تفکیک قوا اصل اساسی یک حکومت مردم سالارانه هست پس بگذارید قانون بجای بی قانونی و عقلانیت بجای ساده لوح بودن بنشیند، بگذارید قوه قضایه به کرسنت بپردازد،  اوباما با کری اش ،ظریف با همتایان غربی اش بلند لبخند بزند و بگذارید شورای نگهبان با صلابتش کارش را انجام دهد.
انتهای پیام/
شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 425069
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *