۰

پافشاری مجدد بر یک ادعای پوشالی/ کواکبیان: اگر همه چیز بر اساس قانون پیش برود، اصلاح طلبان به 200 کرسی مجلس قانع هستند

با نزدیک شدن به ایام انتخابات، اصلاح‌طلبان بازهم برای فرار از رد صلاحیت و فشار بر شورای نگهبان، پیش از برگزاری انتخابات و مشخص شدن وضعیت صلاحیت کاندیدها بر طبل قانون‌شکنی در انتخابات می‌کوبند و با ایجاد هجمه‌های مختلف برعلیه شورای نگهبان سعی دارند تا نظر فقها و حقودانان این شورا را به نفع خود تغییر دهند.
پافشاری مجدد بر یک ادعای پوشالی/ کواکبیان: اگر همه چیز بر اساس قانون پیش برود، اصلاح طلبان به 200 کرسی مجلس قانع هستند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، با نزدیک شدن به ایام انتخابات، اصلاح‌طلبان بازهم برای فرار از رد صلاحیت و فشار بر شورای نگهبان، پیش از برگزاری انتخابات و مشخص شدن وضعیت صلاحیت کاندیدها بر طبل قانون‌شکنی در انتخابات می‌کوبند و با ایجاد هجمه‌های مختلف برعلیه شورای نگهبان سعی دارند تا نظر فقها و حقودانان این شورا را به نفع خود تغییر دهند.
این افراد که در سال 88 با ادعای تقلب در انتخابات کشور را دچار بحران کردند، در انتخابات سال 92 و با پیروزی کاندیدای مدنظرشان فقط سکوت کردند، اما این روزها با نزدیک شدن به ایام انتخابات دوباره دم از برگزاری قانونی انتخابات می‌زنند، درصورتی که خود به این موضوع اذعان دارند که تا کنون در هیچ انتخاباتی قانون‌شکنی رخ نداده‌ است. همین مسئله سبب شده نوعی دوگانگی در رفتار اصلاح طلبان در جریان انتخابات ایجاد شود چراکه آنها هربار در انتخابات با شکست مواجه می شوند ادعای بی قانونی و تقلب کرده و هر بار هم پیروز میدان هستند، ادعای انتخابات سالم را دارند.
حالا در این باره مصطفی کواکبیان فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درخصوص اختلافات به وجود آمده میان اصلاح‌طلبان و حزب کارگزاران گفت: من اختلافی را حس نمی‌کنم، قبلا شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با کمیته راهبردی جدا از هم بودند که امروز باهم ادغام شدند و امیدوارم بتوانیم انسجام خوبی را در سراسر کشور ایجاد کنیم.
وی افزود: اگر همه چیز بر اساس قانون پیش برود، اصلاح طلبان به 200 کرسی مجلس قانع هستند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که "شما بازهم قبل از انتخابات معتقد به این هستید که قانون‌شکنی صورت خواهد گرفت؟" گفت: قانون‌شکنی نباید اتفاق افتد.
کواکبیان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه"مگرتابه حال قانون شکنی در انتخابات رخ داده؟ که می‌گویید اگر همه چیز بر اساس قانون پیش برود و یا نباید قانون‌شکنی رخ بدهد..." اظهار داشت:  منظورم این است که همه چیز بر وفق مراد قانون پیش برود، هرچیز که حاکمیت قانون می‌گوید.
کواکبیان در خصوص اتفاقات رخ داده در دانشگاه شاهد و اینکه چرا به دانشجویان گفت فتنه‌گر پدر و مادرتان است، فتنه گر جد و آبادتان است عنوان کرد: این موضوع مربوط به یک دانشجو بود که گفت مرگ بر فتنه‌گر، گفتم آقا برای چی میگی‌ فتنه‌گر؟! فتنه‌گر خودتی و...!
وی در پاسخ به این سوال که "فتنه‌گر واقعی کیست؟" گفت: رهبر معظم انقلاب این را مشخص کرده‌اند و نظر من هم همین است، سه راس اصلی فتنه‌ آمریکا، اسرائیل و انگلیس هستند.
انتهای پیام/ راه دانا
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 424087
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *