۰
فرمانده سپاه خاش:

پیروزی نهایی قطعاً با مسلمانان خواهد بود/رژیم صهیونیستی به اهداف شوم خود نمی‌رسد

فرمانده سپاه خاش گفت: اتفاقات تلخ در غزه و فلسطین دل هر انسانی را به درد می‌آورد چه مسلمان و چه غیرمسلمان حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس گواه این همدردی خواهد بود.
سردار احمد مالدار به مناسبت قرارگرفتن در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: مقاومت مردم غزه باتکیه‌بر ایمان و اعتماد راسخ به خداوند که پیروزی نهایی را برای جبهه حق دانسته باعث مستأصل شدن رژیم جنایت‌کار صهیونیستی شده است.

فرمانده سپاه خاش افزود: قدس اولین قبله‌گاه مسلمان بوده و اسرائیل و رژیم تروریستی‌اش هرگز نمی‌توانند آن را از آن خود کنند و به‌زودی قدس به دامان اسلام با مقاومت و ایستادگی مردم مسلمان فلسطین باز خواهد گشت.

سردار مالدار اظهار کرد: رژیم صهیونیستی باوجود تمام امکانات و قدرت در مقابل ایمان و ایستادگی مردم فلسطین و غزه دچار ضعف شده است و روزبه‌روز نفرت و انزجار جهانیان از رژیم اسرائیل بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه گفت: در جنگ ۶ماهه قطعاً بازنده جنگ اسرائیلی‌ها هستند چرا که با وجود حمایت آمریکا به هیچ‌کدام از هدف‌هایی که اعلام کرده بودند نرسیدند و در مقابل ایستادگی مردم مسلمان غزه ناتوان مانده و دست به هر جنایتی برای نابودی مردم خواهند زد غافل از اینکه قدرت ایمان و نصرت الهی با مردم غزه است.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: متأسفانه امروز با وجود تمام جنایات رژیم منحوس و جنایت‌کار صهیونیستی که جهانیان شاهد آن هستند بسیاری از کشورهای مسلمان سکوت اختیار کرده و هیچ اقدامی در پی کمک به مسلمانان فلسطین و غزه انجام نمی‌دهند.

سردارمالدار بیان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس نشان می‌دهد که مردم ما از اقدامات رژیم صهیونیستی متنفر بوده و همواره کارهای غیرانسانی آنها را محکوم می‌کنند نه‌تنها در ایران بلکه در جای‌جای جهان مردم نفرت و انزجار خود را از رژیم جعلی اسرائیل اعلام می‌کنند.

فرمانده سپاه خاش در پایان گفت: با ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین و همراهی و اتحاد کشورهای مسلمانان پیروزی دور از انتظار نیست و با کمک خداوند به‌زودی شاهد آزادسازی قدس و نابودی رژیم ظالم صهیونیستی خواهیم بود.


انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب: 453943
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *