۰

فلسطین، تنها نام یک سرزمین نیست

سایت "حرف تو" در نظر دارد تا فرا رسیدن روز قدس، روزانه بسته ای را به عنوان روزنامه "سنگ و خون" در مورد موضوع فلسطین و غزه منتشر کند. از شما مخاطبین عزیز درخواست می کنیم با ارسال لینک مطالب مربوط در این زمینه ما را در انتشار این بسته یاری نمایید.
فلسطین، تنها نام یک سرزمین نیست
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، سایت "حرف تو" در نظر دارد تا فرا رسیدن روز قدس، روزانه بسته ای را به عنوان روزنامه "سنگ و خون" در مورد موضوع فلسطین و غزه منتشر کند. از شما مخاطبین عزیز درخواست می کنیم با ارسال لینک مطالب مربوط در این زمینه ما را در انتشار این بسته یاری نمایید.
لازم به ذکر است یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترینها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
برای غزه چه میتوان کرد؟!
 

وبلاگ"فماذا بعد الحق الا الضلال....!"نوشت:
از همه جای جهان عربی واسلام با ما تماس می‌گیرند و اعلام می‌کنند که می‌خواهند برای مبارزه به فلسطین بروند در فلسطین هزاران شهادت‌طلب، صدها هزار رزمنده و ده‌ها هزار نفر جوان دختر و پسر عاشق شهادت وجود دارد. اگر شما پول دارید آن را برای یک جوان یا یک خانواده‌ی فلسطینی بفرستید تا آن‌ها بتوانند خانه‌ی خودشان را بازسازی کنند و یا آن‌که آن جوان به کلاس درس بازگردد و زندگی‌اش تداوم یابد و یا این‌که با پول سلاح یا مواد منفجره خریداری کرد. و یا با این پول یک رزمنده و شهادت طلب آموزش نظامی داده شود بله، آیا اسرائیل می‌تواند مانع رساندن سلاح به فلسطینی‌ها باشد ولی این پول می‌تواند به داخل فلسطین برسد.
بنده می‌خواهم روی اهمیت این امر تاکید کنم. برخی می‌گویند در این مرحله و شرایط سرنوشت‌ساز چه چیزی را می‌توانیم تقدیم کنیم؟ خب اگر در جهان عرب نمی توانید راهپیمایی شکل دهید، این مسئله را کنار بگذارید.
ادامه مطلب
*************************************************
عکسی از خانواده ای مظلوم درغزه
 
http://dana.ir/content/upload/3fc289d6-341f-44f3-84db-42edc0b5910f.jpg
وبلاگ"یافا"نوشت:
 
در مورد این عکس زیاد حرف نمی زنم چون خود عکس گویاست.
برای مردم غزه دعا کنید.
ادامه مطلب
*************************************************
کجایید مدعیان حقوق بشر؟!!!
 
وبلاگ"نمل"نوشت:
 
 
http://s5.picofile.com/file/8131184684/ghazeh.jpg
ادامه مطلب
*************************************************
غزه در آتش و خون
 

وبلاگ"نرگس خور"نوشت:
گلوله های سربی، بمباران و موشک، واژه های نام آشنای کودکانی است
که بی تفهیم جرم در دادگاه وجدان های خفته درندگان انسان نما،
محکوم به غسل با خون و حبس ابد در گورهای خاموش سرزمینی می شوند
که حق آب و گلش را اشغالگران زیر سوال برده اند.
ادامه مطلب
*************************************************
فلسطین، تنها نام یک سرزمین نیست...
 

 
 
وبلاگ"اباطیل"نوشت:
غزه و مظلومیت آن هرگز نباید فراموش شود که اگر فراموش شود..." کمی مکث می‌کنم. دوباره از سر می‌نویسم "غزه و مظلومیت آن هرگز نباید فراموش شود. آرمان فلسطین پهنایی دارد به درازای سنت خدشه ناپذیر سلطه لشکر حق بر باطلیان... اهتزاز پرچم لااله الا الله بر فراز قله‌های بلند کفر و شرک و نفاق. باطل در انتها نابود است چه در افتراق باشد و چه تمام دنیا در قفایش سینه سپر کرده باشند." گرسنه‌ام شده. قلم را بر زمین می‌گذارم و تا آشپزخانه را آرام و شمرده و متأمل گام برمی‌دارم.
ادامه مطلب
*************************************************
یوم‌الحساب «نه غزه، نه لبنان»
 
pdp2k40jnhhit1n98zl
وبلاگ"قطعه 26"نوشت:
صرف نظر از صهیونیست‌های وحشی و شیوخ شکم‌پرست عرب، سرافکنده‌ترین مردم این روزگار، بلکه خجل‌ترین نامردمردم این عصر، همان فتنه‌پیشگانی هستند که روز قدس سال هشتاد و هشت، دست آخر، موضع در پستوی رسانه خود را خیابانی کردند و شعار «نه غزه، نه لبنان» را آشکارا سردادند. بشنوید! این خشم و خروش همگانی علیه اسرائیل، لعن و نفرین جهانیان بر سرایندگان شعار «نه غزه، نه لبنان» نیز هست! «غزه» اگر از نظر جغرافیایی «باریکه»‌ای بیش نیست لیکن از حیث وجدان، به محل تقسیم ۲ جناح حق و باطل امروز دنیا تبدیل شده. بی‌شک هر آنکه به «غزه»، به «قدس»، به «فلسطین»، به «خط مقدم مقاومت»، به «سوریه مظلوم»، به «اسد»، به «نهر»، به «بحر» و به «لبنان» و «بلندی‌های جولان»، «نه» گفته باشد، ابتدا باید شست‌وشویی کند…
ادامه مطلب
*************************************************
ای قدس صبح نزدیک است
 

وبلاگ"ستارگان"نوشت:
برخی می گویند ما نماز می خوانیم ولی روز قدس و اسرائیل به ما ربطی ندارد! این سخنی نادرست است؛ کسانی که در مراسم شب قدر حاضر می شوند باید به سرنوشت مسلمانان از جمله فلسطین توجه کنند و با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس این توجه را به رخ همه بکشند.
ادامه مطلب
*************************************************
فلسطین همچنان در مظلومیت ...
 
2807501583_small_1
وبلاگ"راه روشن"نوشت:
در آستانه روز قدس قرار داریم...
و بار دیگر آن دغدغه همیشگی...
فلسطین همچنان در مظلومیت...
برادران و خواهران بزرگوار و دوستان عزیز همسنگری:
مسأله‏ی ظلم رژیم منحوس اسراییل به فلسطین و فلسطینیان،در سایه حمایت سازمان های حقوق بشری و استکبار و ایادی آن به سرکردگی آمریکای جنایتکار یکی از مصائب بزرگ عصر کنونی است.
هر کس که احساسی در مورد انسان و حقوق انسان دارد و دم از حمایت از انسانهای مظلوم می‏زند، باید در این مورد احساس تکلیف کند.
به عبارت دیگر مسئله فلسطین مسئله عده ای از مسلمانان در گوشه ای از این کره خاکی نیست.
مسئله فلسطین مسئله انسانیت است.
ادامه مطلب
*************************************************
قدس امسال!
 
 
وبلاگ"طلبه سایبری"نوشت:
امسال روز قدس فراتر از سال های قبل خواهد بود!
امت اسلامی در پیچ تاریخی بزرگی بسر میبرند!
امروز داعش با تفکر وهابیت و سلفی گری، از طرفی در سوریه و عراق آتش افروزی میکند به نام دفاع از اهل سنت در حالی که برادران اهل سنت در غزه به خاک و خون کشیده میشوند.
ابوبکر البغدادی خلیفه ای خود خوانده و رئیس داعش دلیل کمک نکردن به فلسطینیان را دوری انها عنوان میکند!
سران کشورهای عربی خود را به خواب میزنند!
در ایران اما گروهی در پی ناصبی جلوه دادن فلسطینیان هستند، این گروه که از پشتیبانی زیادی از طرف ماهواره های غربی(همان هایی که شبکه های خبری را که همسو نباشند سانسور میکنند) برخوردار است، در برنامه های خود فلسطینیان را دشمنان اهل بیت معرفی میکنند و کمک به آنان را کمک به دشمنان خدا میخوانند!!!
ادامه مطلب
انتهای پیام/
يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۳
کد مطلب: 429767
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *