۰
اجرای طرح ضیافت و سفره مهربانی در شهرستان تفتان؛

توزیع 3500 پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان تفتان

ریگی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفتان گفت: کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان در این ماه پر خیر و برکت با تأسی از‌امیرالمومین (ع) اقدام به برگزاری سفره‌های مهربانی با حضور ایتام و نیازمندان کرده است.
توزیع 3500 پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان تفتان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا ریگی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفتان در گفتگو با خبرنگار ما بمناسبت ماه مبارک رمضان و اقدامات انجام گرفته توسط کمیته امداد گفت: کمیته امداد بعنوان یک نهاد حمایتی با رسالتی که به عهده دارد سعی در کاهش آلام انسانی و تأمین حداقل نیاز‌های اساسی خانواده‌ها در این ماه مبارک دارد.

وی اظهار کرد: می‌توان با کمک و اجرای برنامه‌های حمایتی بستر ساز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از سؤ معیشت در مناطق کم برخوردار شد.

وی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی طلایی برای تهذیب روح و تقرب الهی است برپایی سفره‌های مهربانی امکان حضور و مشارکت فعال داوطلبان، خیرین و مددکاران را در فعالیت‌های انسان دوستانه فراهم می‌کند.

ریگی با عنوان اینکه ۳۵۰۰ غذای گرم تاکنون بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شده گفت: روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود و این امر خدا پسندانه تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 452846
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *