اجرای طرح ضیافت و سفره مهربانی در شهرستان تفتان؛

توزیع 3500 پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان تفتان

16 فروردين 1402 ساعت 8:44

ریگی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفتان گفت: کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان در این ماه پر خیر و برکت با تأسی از‌امیرالمومین (ع) اقدام به برگزاری سفره‌های مهربانی با حضور ایتام و نیازمندان کرده است.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا ریگی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفتان در گفتگو با خبرنگار ما بمناسبت ماه مبارک رمضان و اقدامات انجام گرفته توسط کمیته امداد گفت: کمیته امداد بعنوان یک نهاد حمایتی با رسالتی که به عهده دارد سعی در کاهش آلام انسانی و تأمین حداقل نیاز‌های اساسی خانواده‌ها در این ماه مبارک دارد.

وی اظهار کرد: می‌توان با کمک و اجرای برنامه‌های حمایتی بستر ساز پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از سؤ معیشت در مناطق کم برخوردار شد.

وی اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی طلایی برای تهذیب روح و تقرب الهی است برپایی سفره‌های مهربانی امکان حضور و مشارکت فعال داوطلبان، خیرین و مددکاران را در فعالیت‌های انسان دوستانه فراهم می‌کند.

ریگی با عنوان اینکه ۳۵۰۰ غذای گرم تاکنون بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شده گفت: روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود و این امر خدا پسندانه تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 452846

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/interview/452846/توزیع-3500-پرس-غذای-گرم-بین-نیازمندان-شهرستان-تفتان

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir