۰
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تفتان:

محرومیت زدایی تا تحقق نتیجه مطلوب در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت

رئیس کمیته امدادشهرستان تفتان:از تمامی ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در بحث محرومیت زادایی استفاده کرده‌ایم
محرومیت زدایی تا تحقق نتیجه مطلوب در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا ریگی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفتان گفت: در سال ۱۴۰۱ با افزایش چند برابری ایجاد اشتغال مبلغی بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات بانک ملی و کشاورزی و صندوق ولایت به مدد جویان، نیازمندان و جوانان بیکار در سطح شهرستان تفتان در زمینه‌های دامداری، کشاورزی، صنف، مشاغل خانگی کوچک، و طرح‌های نوین ایجاد اشتغال کنند.
وی ادامه داد: همچنین در راستای ارتقای علمی نیز مهارت‌آموزی در کنار تسهیلات به مردم و مددجویان در جهت حفظ و پایدار‌سازی طرح‌های ارائه شده از سوی کمیته امداد برگزار شده است.

ریگی اظهار کرد: در کنار برنامه هاو الزامات بودجه با کمک و همکاری خیرین نیکوکار در تمامی سرفصل‌های مسکن، معیشت، لوازم ضروری منزل، زکات و فرهنگی مبلغی بالغ بر ۹ میلیارد تومان از محل خیرین در کنار برنامه و الزامات بودجه به سطح شهرستان تزریق انجام داشته باشیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان تفتان گفت: در بحث اکرام و ایتام ۸۰۰ یتیم و محسنینی که تحت پوشش کمیته امداد هستند به یاری و پشتوانه خیرین تمامی ایتام دارای حامی می‌باشند.

وی با تأکید بر اهمیت ساخت مسکن برای نیازمندان بیان کرد: در حوزه مسکن نیز حدود ۱۲۶ واحد نیز در بحث مسکن ۶ هزار واحدی احداث شده و با استفاده از اعتبارات خیرین و امداد تمام مسکن‌ها در مناسبت‌ها با حضور مسؤلین، فرماندار، استاندار و معتمدین مورد بهره‌برداری رسید و به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: در فاز دوم ساخت و ساز مسکن نیز طی تفاهم نامه‌ای با بنیاد مسکن ۱۵ واحد در یک مرحله و ۵ واحد در مرحله دوم که در مجموع شامل ۲۰ واحد می‌باشد با کمک بنیاد و کمیته امداد در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید.

ریگی ادامه داد: ورئیس  در سال ۱۴۰۲ در راستای اطعام و افطاری که سال جدید توأم با ماه مبارک رمضان بود از اول ماه تاکنون ۱۵۰۰ سبد کالای معیشتی بین نیازمندان توزیع شده و از اول ماه مبارک رمضان نیز تعداد۷ هزار پرس غذای گرم نیز بین خانواده‌های نیازمند در روستا‌های محروم توزیع شده است و این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 452875
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *