۰

بازدید مدیر کل کمیته امداد و دیدار با خانواده‌های تحت پوشش

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت و کم بضاعت در اولویت اقدامات کمیته امداد می‌باشد چرا که هدف از پایه‌گذاری این نهاد کمک و حمایت از اقشار نیازمند است.
بازدید مدیر کل کمیته امداد و دیدار با خانواده‌های تحت پوشش
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان در بازدید از روند اقدامات کمیته امداد در شهرستان تفتان و دیدار با خانواده‌های نیازمند گفت: کمیته امداد حلقه اتصال میان نیازمندان و اغنیا محسوب می‌شود و موظف است از طریق جلب حمایت‌های خیرین بستر خدمت‌رسانی صحیح به نیازمندان را در جامعه فراهم کند.

وی اظهار کرد: کمک‌رسانی و اقدامات انسان دوستانه از جمله کار‌هایی است که ائمه و بزرگان سفارشات زیادی در این عرصه داشته‌اند.

وی افزود: در راستای ارتقای سطح رفاه زندگی نیازمندان مقرر شده طی روز‌های آینده چند قلم وسیله منزل از جمله تلوزیون و گاز به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شود همچنین سبد‌های غذایی نیز به افراد تحت پوشش تعلق خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه کمک به نیازمندان امری پسندیده است گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب و فضایی سرشار از معنویت و بهترین زمان برای کمک در کار‌های خیر و عام المنفعه می‌باشد که باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد.

مدیر کل کمیته امداد تصریح کرد: مراسم افطاری با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از خانواده‌های تحت پوشش و ایتام با تعامل و همکاری خیرین در شهرستان تفتان برگزار شد همچنین به خانواده‌های نیازمند کارت هدیه توسط مدیر کل کمیته امداد اهدا شد.


انتهای خبر/

 
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 452849
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *