۰
شهردار خاش:

۲۰۰ هزار مترمربع از معابر خاش آسفالت شد

شهردار خاش گفت: برای رفاه حال شهروندان، کارگاه عمرانی و خدماتی، زیباسازی در تمام نقاط شهر برپا و بیش از ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر این شهر آسفالت شده است.
۲۰۰ هزار مترمربع از معابر خاش آسفالت شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،بیان کرد: اقدامی گسترده از سوی شهرداری خاش برای زیرسازی و جدول‌گذاری و آسفالت معابر شهر خاش صورت‌گرفته است.
 
وی افزود: شهرداری خاش در سال جاری کارهای پرحجم و قابل‌توجهی را برای عمران و زیباسازی در این شهر انجام داده که برای شهروندان قابل‌لمس است.
 
شهردار خاش با اشاره به کیفیت کار و اینکه برخی از معابر بالای ۷۰۰ تا ۸۰۰ بار خاک خورده و تسطیح و آماده‌سازی شده‌اند، گفت: در نقاط داخلی و هسته مرکزی شهر خاش مانند خیابان مراد ریگی، خیابان نیک‌بخت، خیابان امام بخش، رودکی، صیاد شیرازی، سعدی، شهید رحیم‌داد و کوچه‌های منشعب آنها و در نقاط حاشیه‌ای این شهر مانند محله‌های ولی‌آباد، ابترش و اسلام‌آباد و براهویی و مسکن بسیجیان اقدامات مهمی انجام‌گرفته و همکاران ما همچنان درحال‌خدمت رسانی به مردم هستند.
 
وی بیان کرد: شهرداری خاش با کمترین درآمد و امکانات به‌صورت عادلانه ظرفیت‌های خود را برای رضایت شهروندان ساکن در تمام نقاط شهر به کار گرفته و در نقطه‌ای از خاش مبحث زیرسازی و آسفالت یا جدول‌گذاری معابر وجود دارد.
 
شهنوازی گفت: در این نهاد بیشتر ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی فرسوده‌اند و در صورت خرابی یک دستگاه باید مدت‌ها در انتظار تعمیر آن باشیم، زیرا ماشین‌آلات فرسوده و مستعمل برای شهرداری هزینه دارند و امیدواریم از سوی دولت برای حمایت از ما تدابیر لازم اتخاذ شود.
 
وی اظهار کرد: در چند سال اخیر شرکت گاز به یاری شهرداری خاش آمده که با تخصیص اعتبار از سوی این بخش شاهد تنوع خدمات در حوزه خدمت‌رسانی و عمرانی هستیم.
 
شهردار خاش گفت: درآمد سالانه این شهرداری از محل پرداخت عوارض مردمی پایین بوده و در شرایط دشوار اقتصادی کشور فشار زیادی به مجموعه شهرداری و شهروندان واردآمده که انتظار می‌رود از طریق شهرداری‌های کلان‌شهرها و یا سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و دولت و مجلس به تمام شهرداری‌ها و از جمله شهرداری خاش کمک بشود.
 
انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 453326
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *