۱
همزمان با هفته وحدت:

کوهنوردان بسیجی کشور به قله تفتان صعود کردند

همزمان با فرارسیدن هفته وحدت، برنامه صعود کوهنوردان بسیجی سراسر کشور به قله تفتان در سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کوهنوردان بسیجی کشور به قله تفتان صعود کردند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاحیه این برنامه اظهار داشت: حوزه تربیتی اسلام تک وجهی نیست و در آن به موارد بسیار زیادی تاکید شده است.
 
وی افزود: آن چیزی که از تعالیم دینی و عمل بزرگان ما بر می آید این است که همواره بر ورزش و تربیت جسم تاکید فراوان شده است. ورزش هم تربیت کننده جسم است و هم تربیت کننده روح انسان می باشد.
 
فرمانده سپاه سلمان با اشاره به روایتی از معصومین مبنی بر عزیز بودن مومن سالم، گفت: شما عزیزان به سلامت جسم اهتمام دارید؛ سلامتی جسم برای همه مهم است و همگان باید به آن توجه کنند. 
 
وی تصریح کرد: بسیجیان و مدافعان انقلاب اسلامی زمانی موفق خواهند شد و توفیقات فراوانی را کسب می کنند که تن سالم داشته باشد.
 
شفائی اذغان کرد: از شما عزیزان که از راه های دور و نزدیک به اینجا آمده اید می خواهم که سفیران فرهنگی خوبی برای مردمان این استان باشید. مردم اینجا بسیار مهمان نواز هستند و اهتمام ویژه ای به وحدت دارند.
 
وی افزود: آن چیزی که دشمنان ما از آن هراس و واهمه دارند مسئله وحدت می باشد و به خاطر همین تلاش دارند تا با داد و فریاد و دروغ پردازی اختلافات ما را به جهانیان مخابره کنند.
 
فرمانده سپاه سلمان در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله به فضل الهی روز به روز وحدت خود را تقویت خواهیم کرد و ایرانی آباد را خواهیم ساخت.

در این برنامه تعداد ۱۱۰ کوهنورد از ۲۳ استان کشور حضور داشته و توانستند به قله تفتان در قلب استان سیستان و بلوچستان صعود کنند.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 453291
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *