۰
فرماندار تفتان:

همکاری مردم و توجه به قوانین تأثیر بسزایی در کاهش تصادفات خواهد داشت

فرماندار تفتان گفت: اصل و مبنای شورای هماهنگی ترافیک، فرهنگ‌سازی و آموزش است.
همکاری مردم و توجه به قوانین تأثیر بسزایی در کاهش تصادفات خواهد داشت
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تفتان ما؛ جلسه شورای ترافیک شهرستان تفتان به ریاست فرماندار و با حضور اعضای این شورا باهدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی، حمل‌ونقل جاده‌ای و ارائه راهکارهای اجرایی لازم در محل سالن اجتماعات فرمانداری تفتان برگزار گردید.
 
علیرضا شهنوازان در این جلسه با اشاره به اینکه برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش بسزایی در برطرف‌کردن مشکلات ترافیکی و رونق بهبود عبور و مرور شهری دارد، گفت: اصل و مبنای شورای هماهنگی ترافیک، فرهنگ‌سازی و آموزش است.
 
 فرماندار تفتان عنوان کرد: بی‌گمان اقدامات فرهنگی برای رعایت‌کردن قوانین راهنمایی‌ورانندگی می، تواند در کاهش بار ترافیکی و تصادفات شهری و جاده‌ای مؤثر باشد.
 
 وی ادامه داد: یکی از مؤثرترین راه‌ها برای کاهش تصادفات؛ همکاری مردم در زمینه فراگیری آموزش‌ها و توجه به قوانین است.
 
 شهنوازان در این جلسه ضمن تشکر از تلاش خوب و مناسب اعضا در راستای بهبود وضعیت ترافیک شهرستان، خواستار پیشرفت و کسب نتایج مطلوب در راستای کاهش تصادفات شد.
 
 لازم به ذکر است: در این جلسه پیرامون مسائل و مشکلات ترافیکی در حوزه درون و برون‌شهری از جمله استانداردسازی سرعت‌گیرها و سرعت‌کاه‌ها، ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی، رفع نقاط حادثه‌خیز، ساماندهی ورودی‌های شهر از جمله إسکل‌آباد به نوک‌آباد و اجرای برخی طرح‌ها در راستای روان‌سازی مشکلات ترافیکی شهر نوک‌آباد تصمیماتی اتخاذ شد.
 
 همچنین مقرر گردید دستگاه‌های متولی به‌ویژه شهرداری و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، پلیس راهور شهرستان اهتمام جدی در راستای اجرای مصوبات و رفع مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان داشته باشند.

انتهای خبر/
 
 
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 453697
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *