۰
جلسه شورای ترافیک شهرستان خاش تشکیل شد؛

حل مشکلات ترافیکی نقش مؤثری در بهبود تردد‌های شهری دارد

فرماندارخاش گفت: جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری دارد.
حل مشکلات ترافیکی نقش مؤثری در بهبود تردد‌های شهری دارد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خاش جلسه شورای ترافیک شهرستان به ریاست صالحی فرماندار، عیدوزهی دبیر شورا و معاون عمرانی فرماندار و دیگر اعضاء شورا به منظور بررسی مصوبات جدید و بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

صالحی فرماندار خاش بیان  کرد: هدف از برگزاری شورای ترافیک تسهیل در رفت و آمد درون شهری و برون شهری برای حفظ آرامش و امنیت جان شهروندان می‌باشد لذا اجرای مصوبات بسیار مهم و ضروری می‌باشد که بایستی دستگا‌های عضو شورا با هماهنگی و تعامل در این راستا اقدام نمایند.

وی افزود: در صورت عدم اجرای مصوبات مدیر خاطی در قالب ترک فعل به سیستم قضایی معرفی خواهد شد.

شایان ذکر است در پایان جلسه مصوبات و سایر مکاتبات واصله به دبیرخانه شورای ترافیک مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
مصوبات جلسه بدین شرح می‌باشد:

مقرر گردید راهنمایی و رانندگی از پارک تانکر‌های حامل سوخت در محل سه راهی با اعمال قانون جلوگیری کندو نقاط حادثه خیز درون شهری و برون شهری توسط ادارات مربوطه شناسایی و در اسرع وقت اصلاح شوند.
همچنین به جهت کاهش ترافیک و تسهیل در رفت و آمد خیابان مراد ریگی پارکینگ دروازه ایرندگان راه‌اندازی شود و علائم هشدار دهنده و رنگ‌آمیزی سرعتگا‌هاً و خطوط عابر پیاده توسط شهرداری در اسرع وقت انجام گردد.
مقرر گردید اداره توزیع برق نسبت به رفع نواقص روشنایی معابر اصلی شهر تا پایان اردیبهشت ماه اقدام و گزارش را به دبیرخانه اطلاع دهد.

انتهای خبر/
شنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 452932
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *