۱
رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی با پرداخت اقساطی؛

خبر خوش پلیس راهور به رانندگان سیستان وبلوچستان

پلیس راهنمایی و رانندگی فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از آغاز طرح تقسیط جرایم رانندگی به مناسبت هفته فراجا خبر داد.
خبر خوش پلیس راهور به رانندگان سیستان وبلوچستان
به گزارش تفتان ما به نقل از عصرهامون، زندگی شهرنشینی باعث شده تا برای تردد در مکان های مختلف و حمل و نقل از خودروی شخصی استفاده کنیم که همین امر علاوه بر ایجاد ترافیک منجر به افزایش تخلفات رانندگی و جریمه‌های رانندگی شده است.

در این بین عدم پرداخت به‌موقع جرائم در حالی باعث ۲ برابر شدن جریمه‌های رانندگی می‌شود که پرداخت یک‌باره آن به ویژه هنگامی که مبلغ جریمه بالا باشد برای رانندگان دشوار است.

برای تسهیل در پرداخت این دست از جرایم پلیس راهنمایی و رانندگی اقدام به پرداخت اقساطی کرده است.

پرداخت اقساطی جریمه‌ها به این معناست که رانندگان می‌توانند جرایم مرتکب شده خود را در بازه زمانی مشخص به صورت اقساطی پرداخت کنند.

سرهنگ محمد علی بزی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار ما بیان کرد: در راستای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان از ۱۳ تا ۲۰ مهرماه رانندگان می‌توانند به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و اقدام به تقسیط جرایم رانندگی خودروی خود کنند.

وی با اشاره به آغاز تقسیط جرایم تخلفات رانندگی و ترخیص موقت وسایل نقلیه توقیفی دارای خلافی بالای ۱۰ میلیون ریال  طی این هفته، گفت: مالکان یا نمایندگان وسیله نقلیه توقیفی که صرفاً به علت شکایت تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات دارای خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال و تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال هستند می‌توانند طی هفته فراجا با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ با پرداخت میزان جرایم معوق به صورت اقساطی در طول یکسال نسبت به ترخیص موقت خودرو خود اقدام کنند.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب: 452257
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *