۰
در دیدار سرپرست اداره کل امور عشایر استان با فرماندار تفتان مطرح شد؛

یکی از پروژه‌های مهم در مناطق عشایری تأمین آب پایدار منطقه است

فرماندار تفتان گفت: یکی از پروژه‌های مهم در مناطق عشایری این شهرستان، تأمین آب پایدار منطقه تفتان بوده که نیازمند تأمین اعتبارات است.
یکی از پروژه‌های مهم در مناطق عشایری تأمین آب پایدار منطقه است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما؛علیرضا شهنوازان در دیدار با سرپرست اداره کل امور عشایر استان با توجه به تنش‌های آبی مشکلات عشایر منطقه بیان کرد: نسبت به تأمین تانکر‌های آبرسانی سیار اقدامات لازم انجام وتاکنون ۴۰تانکرو هزارمتر لوله خریداری و قراراست بین عشایر شهرستان توزیع شود.

وی تصریح کرد: یکی از پروژه‌های مهم در مناطق عشایری این شهرستان، تأمین آب پایدار منطقه تفتان بوده که نیازمند تأمین اعتبارات است که‌امیدواریم کلیه‌ی دستگاه‌ها در این راستا همکاری کنند.

فرماندار تفتان عنوان کرد: جهت رفع تنش آبی درمنطقه نیازمند توزیع تانکر‌های ثابت و لوله انتقال آب در مناطق عشایری هستیم.

وی با بیان اینکه با حمایت از عشایر و رفع مشکلات می‌توان زمینه تولیدات بیشتر را فراهم کرد، گفت: تنها قشری در جامعه که افراد یک خانوار آن شاغل هستند، عشایر بوده و در این شهرستان ۴۰خانوار عشایری وجود دارد.

فرماندار تفتان تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات عشایر، راه‌های عشایری هستند که باید بهسازی و بازسازی شوند و بازگشایی جاده‌های عشایری نیز ضرورت دارد که باید دستگاه‌های دیگر نیز در این راستا همکاری کنند.

شهنوازان گفت: با توجه به اینکه آرد عشایر به صورت خام در اختیار عشایر قرار می‌گیرد جهت جلوگیری از صدمه زدن به مراتع خواستار توزیع تنور گازی در منطقه شد.

در ادامه سرپرست اداره کل امور عشایر عنوان کرد: موارد که فرماندار خواستار رفع آن‌ها شد از جمله تانکر آب، لوله کشی و خرید تنور گازی برای عشایر شهرستان دستور کار قرار خواهد داد.

این مقام مسئول از فرماندار خواست تا سهمی از اعتبارات مناطق فاقد دهیاری جهت اجرای پروژه‌های عمرانی به اداره امور عشایر اختصاص داده شود.
انتهای خبر/
جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب: 453175
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *