۰

عزم راسخ اداره آب و فاضلاب تفتان برای آب رسانی به مناطق عشایری و روستایی

هاشمزهی گفت: آب بعنوان اصلی ترین عنصر حیات نقش اساسی در زندگی مردم ایفا می کند در همین راستا اداره آب و فاضلاب تفتان و مسؤلین با عزمی استوار در صدد تامین آب برای مناطق نیازمند هستند.
عزم راسخ اداره آب و فاضلاب تفتان برای آب رسانی به مناطق عشایری و روستایی
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، عمر هاشمزهی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان تفتان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بسیاری از مناطق حوزه تفتان نیازمند آبرسانی هستند در هیمن راستا بازدیدی بهمراه اسفندیار عظیمی بخشدار گوهر کوه از مناطق عشایری کوه مرغک انجام و مشکلات و نیازمندی های این منطقه در زمینه آب شناسایی شد. 

 هاشمزهی اظهار کرد: باید از ظرفیت خیرین در مناطق محروم استفاده شود تا روند آب رسانی به این مناطق تسریع پیدا کند که در این راستا اداره آب و فاضلاب شهرستان از هیچ کمک و همکاری دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: رایزنی های لازم جهت کمک به اجرای پروژه های آب رسانی با خیرین متقاضی انجام و در کمترین زمان ممکن مشکل آب در حوزه روستاها و مناطق عشایری تفتان رفع خواهد شد.

این مقام مسئول اولویت اقدامات اداره آب و فاضلاب را تامین نیازهای منطقه در حوزه آب خواند و گفت: امید است با همکاری خیرین در در ماه های اول سال مناطق نیازمند و شناسایی شده از آب شرب بهرمند شوند.

انتهای خبر/
جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 452762
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *