۰
معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خبر داد:

شرکت تعاونگران سیستان و بلوچستان در دوره آموزشی قانون کار

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: دوره آموزشی قانون کار برای مدیران و بازرسان شرکت‌های تعاونی با همکاری جهاد دانشگاهی برگزار شد.
شرکت تعاونگران سیستان و بلوچستان در دوره آموزشی قانون کار
به گزارش پایگاه خبری  تفتان ما به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، مسعود میری بیان کرد: باتوجه‌به مسائل و مشکلات تعاونی‌ها در خصوص قوانین و مقررات کار و هزینه‌های تحمیل شده به لحاظ عدم آشنایی با قوانین مذکور، این دوره آموزشی برای جامعه هدف شهرستان‌های زاهدان و میرجاوه برگزار شد.

وی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از نیازسنجی آموزشی تعاون گران، با همکاری جهاد دانشگاهی در طول سال اقدام به برگزاری دوره‌ها می‌کند.

معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: این دوره‌ها با موضوعات و گرایش‌های عمومی، حقوقی و تخصصی شامل آشنایی با قانون و مقررات بخش تعاونی ویژه مدیران و بازرسان، آشنایی با نحوه برگزاری مجامع عمومی، آشنایی با نحوه تشکیل تعاونی‌ها، آشنایی با تکمیل اظهارنامه مالیاتی، آشنایی با قانون کار و تأمین اجتماعی، آشنایی با قوانین و مقررات امور مالیاتی، آشنایی با سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون و تشکیل تعاونی‌های دانش‌آموزی و دانشجویی، آشنایی با کسب‌وکارهای نوین و آشنایی با قانون و مقررات مبادلات مرزی است.

میری گفت: در اولین دوره آموزشی که با موضوع قانون کار برگزار شد، ۱۳۰ نفر از مدیران عامل تعاونی‌ها و اتحادیه‌های تعاونی، کارفرمایان و کارگران شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به بررسی‌های به‌عمل‌آمده از نیازهای آموزشی ادارات شهرستان زیر مجموعه این اداره کل بررسی‌های کارشناسی انجام‌یافته به تعداد ۳۲۰ نفرساعت (صف) و ۱۰۰ نفرساعت (ستاد) استان در راستای تحقق برنامه‌های عملیاتی مربوطه در سال جاری با همکاری جهاد دانشگاهی استان در مجموع سال برگزاری تعداد ۵۰۰ دوره آموزشی با ۳۰ عنوان آموزشی در ۱۶ شهرستان تابعه این اداره کل به تعداد ۴۵ هزار نفرساعت هدف‌گذاری شده است.

انتهای خبر/

 
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب: 453358
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *