۰
فرمانده هنگ مرزی سراوان خبر داد:

توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت حامل بار مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده هنگ مرزی سراوان از کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان خبر داد.
توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت حامل بار مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان مابه نقل از فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، حسینعلی فراهی بیان کرد: در راستای تشدید مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر، مرزداران هنگ مرزی سراوان، پس از چندین روزکار اطلاعاتی و عملیاتی و انسداد معابر و پایش مستمر نوار مرز و با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، از قصد قاچاقچیان مواد مخدر برای انتقال محموله خود در منطقه مرزی به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص گردید و مرزداران دلاور هنگ مرزی سراوان در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار منطقه موردنظر را در کنترل خود قرار دادند و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی این فرماندهی موفق شدند، محموله مواد مخدر را کشف کنند.

وی بیان کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند مواد مخدر را در فرصتی مناسب خودرو وارد کشور کنند در این امر ناکام ماندند و به‌محض مشاهده مرزداران عرصه را بر خود تنگ دیده و با رهاکردن موتورسیکلت و محموله مواد مخدر از محل متواری شدند.

فراهی گفت: مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان در این عملیات موفق شدند، ضمن توقیف دو دستگاه موتورسیکلت، مقدار ۱۰۱ کیلو ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان در پایان خاطرنشان کرد: مرزداران جنوب استان با برقراری امنیت پایدار در مناطق مرزی، زمینه را برای هرگونه فعالیت تولیدی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و… فراهم کرده‌اند و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون و با شدت برخورد می‌کنند.
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب: 453348
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *