۰

توقیف 2 خودرو با 246 کیلو مواد افیونی در زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: ماموران انتظامی شهرستان زاهدان، با توقیف دو دستگاه خودرو پژو 405 ضمن دستگیری دو قاچاقچی 246 کیلو انواع مواد افیونی را کشف کردند.
توقیف 2 خودرو با 246 کیلو مواد افیونی در زاهدان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، غلامرضا جعفری اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان با یک دستگاه پژو 405 قصد جا به جایی موادمخدر را دارند بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 زاهدان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان افزود: ماموران انتظامی خودروی حامل مواد مخدر را در سطح شهر شناسایی کرده که راننده خودرو به محض مشاهده ماموران قصد فرار داشت که توسط پلیس دستگیر شد.
وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی دقیق از این خودرو، 193 کیلو حشیش و 48 کیلو تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.
جعفری از یک عملیات موفق پلیسی دیگر خبر داد و گفت: ماموران کلانتری 19 حین گشت‌زنی به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شده و با اقدامات پلیسی این خودرو را توقیف و ضمن کشف پنج کیلو و 200 گرم هروئین از این خودرو، یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.
انتهای پیام/
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 429699
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *