۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

تولیدکنندگان سیستان و بلوچستان به صادرکننده کالاهای خود تبدیل شوند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام تولیدکنندگان استان باید به صادرکنندگان کالاهای خود تبدیل شوند چرا که این تولید و صادرات است که می‌تواند موجبات توسعه منطقه‌ای را فراهم کند.
تولیدکنندگان سیستان و بلوچستان به صادرکننده کالاهای خود تبدیل شوند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،به نقل از روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان محمد کرمی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در فلسطین بیان کرد: جلسات باید به‌صورت دائم جهت افزایش مراودات با همسایگان انجام شود.
 
وی افزود: سهم صادرات استان باید افزایش پیدا کند و در این راستا لازم است کارگاه‌های تولیدی زیادی در منطقه ایجاد شود.
 
استاندار تصریح کرد: باید موانع تولید را در استان برطرف کنیم چرا که اگر سرمایه مردم به حوزه تولید وارد نشود، قطعاً اقتصاد به سمت دلالی پیش می‌رود.
 
وی ادامه داد: تمام تولیدکنندگان استان باید به صادرکنندگان کالاهای خود تبدیل شوند؛ چراکه این تولید و صادرات است که می‌تواند موجبات توسعه منطقه‌ای را فراهم کند.
 
کرمی اذعان کرد: دستگاه‌ها باید مشکلات و موانع خود را دراسرع‌وقت برطرف کنند تا شاهد یک گام بلند در جهت توسعه استان باشیم.
 
وی با اشاره به اهمیت مردمی‌سازی اقتصاد ادامه داد: اگر جایی را دیدیم که نمی‌توانیم به مسئولیت خود عمل کنیم باید از آن مسئولیت کناره‌گیری کنیم و به فرموده امام خمینی (ره) این امر؛ عین عمل صالح است.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 453335
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *