۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

مسئولان باید به دنبال نوآوری باشند تا بهره‌وری افزایش یابد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم نباید برای دریافت مجوز کسب‌وکار معطل بمانند اگر می‌خواهید در کارتان موفق شوید باید دلسوز مردم باشید.
مسئولان باید به دنبال نوآوری باشند تا بهره‌وری افزایش یابد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از پهره محمد کرمی در جلسه شورای اداری ایرانشهر بیان کرد: مسئولان باید به دنبال نوآوری باشند تا بهره‌وری افزایش پیدا کند.
 
وی افزود: بر تمام اعمال و رفتار ما خداوند ناظر است پس باید کاری کنیم که رضایت خدا و خلق خدا را به دنبال داشته باشد.
 
این مقام مسئول ادامه داد: مسئولیتی که داریم امانتی است در دست ما پس باید از این فرصت برای خدمت بهتر به مردم کمک کنیم.
 
وی اضافه کرد: در سیستان و بلوچستان مشکلاتی در بخش‌های، بزرگراه، آب، و برق داریم که با سرعت در حال اجرا و حل این مشکلات هستیم.
 
کرمی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان محروم نیست؛ بلکه ثروتمند است، تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌های استان در بخش‌های کشاورزی، صنعت، معدن، گردشگری و دامپروری به‌خوبی استفاده کنیم.
 
استاندار اظهار کرد: مسئولین باید همیشه به دنبال نوآوری باشند تا بهره‌وری افزایش یابد
 
وی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: مردم نباید برای دریافت مجوز کسب‌وکار معطل بمانند اگر می‌خواهید در کارتان موفق شوید باید دلسوز مردم باشید.
 
استاندار سیستان و بلوچستان به عملیات طوفان الاقصی اشاره و گفت: اسلام به ما آموخته که همیشه از مظلوم حمایت کنیم.
 
کرمی ادامه داد: مسلمانان باید با وحدت و یکپارچگی به مردم غزه کمک کنند.
 
این مقام مسئول با اشاره به مزارع کشت پنبه در ایرانشهر عنوان کرد: تأمین مواد اولیه کارخانه بافت بلوچ در منطقه باعـث رونق این واحد نساجی در بخش‌های اشتغال و تولید و رونق اقتصادی می‌شود.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی امام‌جمعه شهرستان ایرانشهر منطقه ضمن اشاره به عملیات طوفان الاقصی بیان کرد: خدا را شاکر هستیم که توفیق داد به امت اسلامی که یک‌بار دیگر شور و نشاط و سرزندگی و عزت خودش را با این عملیات ببینند.
 
وی با اشاره به اختیارات ویژه استاندار سیستان و بلوچستان افزود: این مسئول تاکنون به جامعه نخبگانی استان با انجام کار کارشناسی و بیان نیازهای استان کمک کرده تا بیشترین استفاده را در جهت پیشرفت این منطقه را از این اختیارات داشته باشیم.
 
این خطیب جمعه با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری که فرمودند: بهترین دفاع از جمهوری اسلامی، کارکردن است، ادامه داد: تلاش بیشتر برای خدمت‌رسانی به مردم به مسئولان توصیه می‌شود و یکی از وظایف علما جهاد تبیین نسبت به خدمات نظام در منطقه بوده تا امید به جامعه تزریق شود.
 
امام‌جمعه ایرانشهر، به دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری اشاره فرموده و با بیان فرمایش رهبری در مورد شناسنامه استان، اتحاد، وفاق، دوستی و برادری، خدمت به دین و انقلاب و پای‌کار انقلاب بودن را به‌عنوان شناسنامه استان برشمرد.
 
وی در ادامه به اختلاف زیاد واقعیت میدان و گزارش‌های مدیران اشاره نموده و در انتها هم به بیان مشکلات اتباع خارجی پرداخت.
 
مهرداد جهان‌دیده سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر نیز در ادامه بیان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم به امید روزی که شاهد آزادسازی قدس عزیز باشیم.
 
وی افزود: در سطح شهرستان عملی‌کردن ظرفیت‌های بالفعل از طریق ظرفیت‌های دانشگاهی یک اقدام مؤثر ما برای توسعه و تحول است که طی مدت‌های اخیر به‌طورجدی پیگیر آن هستیم.
 
این مسئول اضافه کرد: اتمام و تسریع در پروژه‌های در حال تکمیل شهرستان اقدام مؤثر دیگر است؛ زیرا معتقدیم پروژه‌های جدید امیدآفرین هستند؛ اما باید پروژه‌های فعلی شهرستان به سرانجام برسند.
 
وی گفت: ترمیم و بازسازی بیت مقام معظم رهبری در ایرانشهر که یادگار ماندگار شهرستان ما است و به همت استاندار محترم و تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار در دستور کار جدی و اولویتی شهرستان است.
 
فرماندار شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: برای اعتبارسنجی پروژه و طرح‌های شهرستان در بسیاری از موارد برای تخصیص بودجه لازمه کار کارشناسی دقیق صورت نمی‌گیرد و درخواست داریم که مدیران استانی قبل از مصوب کردن حتماً نظرات شهرستان‌ها را دریافت کنند.
 
وی تصریح کرد: مسئله بعدی شهرستان ما این است که بسیاری از پروژه‌ها گذشته، متأسفانه همچنان بدون تکلیف رها شدند و سال‌ها می‌گذرد؛ اما اقدام خاصی صورت نگرفته است.
 
جهان‌دیده اظهار کرد: ما در تأمین آب شهرستان مشکل نداریم و مورد ما فرسودگی شبکه آب و فاضلاب است که باعث می‌شود تنش آبی داشته باشیم.

انتهای خبر/
جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 453370
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *