۰

لزوم راه‌اندازی مرکز سوختگیری هواپیما در فرودگاه ایرانشهر

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نبود مرکز سوختگیری هواپیما، نبود برج مراقبت پرواز و کمبود پرواز به شهرهای مشهد و تهران از جمله مهم‎ترین مشکلات فرودگاه ایرانشهر است که توجه مسئولان استانی و ملی را می‌طلبد.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از سایت فرودگاه های سیستان و بلوچستان، استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از فرودگاه ایرانشهر از روند اجرایی ساخت ترمینال جدید فرودگاه ایرانشهر بر ضرورت ساخت آن با توجه به کمبود ظرفیت ترمینال کنونی تأکید کرد.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در صورت افزایش باند این فرودگاه قابلیت پذیرش پروازهای بزرگتر را دارا خواهد بود و باید برای این منظور بررسی‌های لازم انجام و مشکلات ساخت آن برطرف شود.
هاشمی گفت: برای سرعت بخشیدن به ادامه ساخت جایگاه سوخت رسانی هواپیما در فرودگاه ایرانشهر باید بررسی شود تا ببینیم مشکل این پروژه در کجا است.
وى خواستار ارائه گزارش در این زمینه از ادارات مربوطه به استاندارى و هموار ساختن راه تسریع در ساخت مرکز سوخت رسانی هواپیمایی در فرودگاه ایرانشهر شد.
هاشمی ادامه داد: هم اینک فرودگاه ایرانشهر به تهران در هفته سه روز در روزهای شنبه،دوشنبه و پنجشنبه توسط شرکت هواپیمایی ماهان پرواز دارد.
استاندار سیستان و بلوچستان به مشکلات فرودگاه ایرانشهر اشاره کرد و گفت: نبود مرکز سوختگیری هواپیما، کوچک بودن ترمینال کنونی، نبود برج مراقبت پرواز و ساختمان اداری و کمبود پرواز به شهرهای مشهد و تهران مهمترین مشکلات این فرودگاه هستند که کمک مسئولان استانی و کشوری را برای رفع این مشکلات می طلبد.
گفتنی است: فرودگاه ایرانشهر فاقد ترمینال پروازی استاندارد است و  پروژه ترمینال فرودگاه ایرانشهر در شهریور سال 1394 کلید خورد و تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
انتهای پیام/
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 431680
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *