۰
رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان خاش:

سلام به زندگی نوزاد عجول در آمبولانس

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان خاش گفت: نوزاد عجول خاشی در آمبولانس اورژانس به دنیا آمد.
سلام به زندگی نوزاد عجول در آمبولانس
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان،حمید آذریان رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان خاش و تفتان بیان کرد:در پی اطلاع مامای مرکز خدمات جامع سلامت چاه احمد در خصوص مادر باردار در حین زایمان بدلیل دکلمان جفت،خونریزی و عدم پیشرفت زایمان طی تماس با اورژانس ۱۱۵ و درخواست کمک برای مادر باردار در روستای چاه احمد بدون فوت وقت یک تیم فوریتهای پزشکی به محل مورد نظر اعزام شد و مادر توسط ماما و آمبولانس به زاهدان اعزام گردید.

وی افزود: با شروع مراحل زایمان بلافاصله اقدامات درمانی ماما و تیم مرکز فوریتهای پزشکی در آمبولانس آغاز شد و مادر باردار۴۰ ساله نوزاد پسر خود را در مسیر انتقال به بیمارستان در آمبولانس بدنیا آورد.

به گفته رئیس مرکز بهداشت: بدلیل حال نامساعد مادر  پس از تماس با اورژانس هوایی،بالگرد به محل مورد نظر اعزام و مادر و نوزاد برای تکمیل اقدامات درمانی توسط بالگرد به بیمارستان امام علی (ع) زاهدان انتقال شدند،در حال حاضر حال مادر و نوزاد پسر مساعد می باشد.

آذریان خاطر نشان کرد: این ماموریت به همت  همکار ماما مرکز چاه احمد سرکار خانم جان آبادی و کارشناسان فوریت‌ های پزشکی ۱۱۵ سرجنگل انجام شد.

انتهای خبر/
 
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 452877
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *