۰

داداش‌زاده: پرسپولیسی‌ها به خودشان باختند/ بعید است سرخ‌پوشان قهرمان شوند

پیش‌کسوت فوتبال گفت: پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند بهانه بیاورند و باخت برابر تیم هوادار را به گردن داور بیندازند.
داداش‌زاده: پرسپولیسی‌ها به خودشان باختند/ بعید است سرخ‌پوشان قهرمان شوند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ بهزاد دادش زاده پیشکسوت فوتبال درباره برد تیم هوادار برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: سرخپوشان به خودشان باختند نه به داوری. آن‌ها در بحران روحی و روانی هستند. بازی سرد و کسل کننده‌ای در نیمه اول شاهد بودیم. فرجی نمی‌داند که پیراهن پرسپولیس را به تن کرده و پاس به عقب داد و مهاجم حریف  از این اشتباه استفاده کرد و گل زد.
او ادامه داد: پرسپولیسی‌ها بد بازی کردند و  آن‌ها نمی‌توانند این موضوع را به گردن داور بیاندازند و بهانه بیاورند. باخت جزیی از فوتبال است و همه تیم‌ها می‌آیند تا پرسپولیس را ببرند و  مربیان آن‌ها یک سال خودشان را بیمه کنند.
داداش زاده درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس گفت: عمری بازیکن جوان و با انگیزه‌ای است و دوندگی اش در این بازی خوب بود. دیاباته در این بازی خوب نبود و عیسی آل کثیر هم کار خاصی نتواست انجام بدهد. حاشیه‌های بازی با فولاد همچنان ادامه دارد. امیدوارم تارتار و تیم ذوب آهن بتوانند ترمز تیم سپاهان را بکشند و اختلاف با این تیم زیاد نشود.
پیشکسوت فوتبال بیان کرد: تیم پرسپولیس باید به خودش بیاید و از این وقفه در بازی‌ها بهره ببرد  و از لحاظ روحی و روانی خودش را جمع کند تا بتواند به شرایط مناسب برگردد.
او درباره اینکه تیم پرسپولیس برنامه‌ای برابر تیم‌های تدافعی ندارد، گفت: تیم هوادار در ۲۰ دقیقه اول خوب بازی کرد و سرخپوشان فقط نظاره گر بودند و برنامه‌ای نداشتند. پرسپولیسی‌ها در خانه خود باید زودتر به گل برسند وگرنه با مشکل مواجه می‌شوند.
داداش زاده تصریح کرد: بعید می‌دانم که تیم پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال بتواند قهرمان شود و این تیم نباید جام حذفی  را از دست بدهد تا حداقل در این رقابت‌ها بتواند به موفقیت برسد.
پیشکسوت فوتبال درباره برد استقلال برابر تیم پیکان اظهار کرد: تیم استقلال در فاز دفاع و حمله بی نظیر است. آبی پوشان توانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند و ۲ گل بزنند و ۳ امتیاز شیرین به دست آورند. تیم‌ها برابر تیم‌های استقلال و پرسپولیس خوب بازی می‌کنند و آن‌ها زمانی که مقابل سرخابی ها پیروز می‌شوند انگار به جام باشگاه‌های آسیا راه یافتند.

انتهای خبر/
سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب: 452599
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *