۰

جهانی: باید به مردم انزلی تسلیت گفت

پیشکسوت فوتبال انزلی گفت: همه عوامل دست به دست هم دادند و کاری که نباید می شد، شد تا ملوان سقوط کند.
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، غفور جهانی در گفت و گو با رادیو ورزش درباره سقوط تیم ملوان به دسته پایین تر اظهار داشت: تنها دلخوشی مردم انزلی همین ملوان بوده است والبته ما در نیم فصل بازیکن نگرفتیم و البته چندتا از بازیکنان مان را هم از دست دادیم و این اوت شدن را باید به مردم انزلی تسلیت بگویم و از طرف دیگر خیلی خوشحالم که یک تیم شهرستانی قهرمان شد و این را به مردم خوزستان تبریک می گویم.
وی ادامه داد: همه عوامل دست به دست هم دادند و کاری که نباید می شد، شد و فوتبال یک روز ناخوشی دارد و یک روز خوش و حالا باید بچه ها دین شان را به مردم انزلی ادا کنند و خیلی تلاش کنند که این تیم را به لیگ برتر برگردانند.
پیشکسوت فوتبال انزلی ادامه داد:ما برای اینکه به لیگ برتر برگردیم باید به بازیکنان بومی بها بدهیم و ما می توانیم با بازیکنان بومی و چندتا بازیکن سربازی که بگیریم به لیگ برتر برگردیم.
جهانی در ارتباط با نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر اضافه کرد: لیگ پانزدهم خوب برگزار شد و گرچه در اواسط کار کمی با وقفه مواجه بود ولی تا دقیقه آخر مشخص نبود که چه تیمی قهرمان می شود و چه تیمی اوت می شود و تیمی که سال قبل در رده آخر بود به قهرمانی رسید و تیمی که همه انتظار قهرمانی اش را داشتند به این مهم دست نیافت. این نشان می دهد که لیگ مان خوب برگزار شده است.
انتهای پیام/
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 432891
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *