۰
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام آزمون استانداردهای مهارتی فرهنگ و هنر درسیستان و بلوچستان

ثبت نام سی‌ و نهمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ وهنر از ۹ آذرماه هم زمان با سراسر کشور،درسیستان وبلوچستان آغاز خواهدشد.
آغاز ثبت‌نام آزمون استانداردهای مهارتی فرهنگ و هنر درسیستان و بلوچستان
به گزارش تفتان ما به نقل از  زاهدنیوز، علی سرگزی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: داوطلبان بالای ۱۷ سال با احراز حداقل گواهی قبولی پایه نهم متوسطه می‌توانند در آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر ثبت نام و پس از دریافت نمره قبولی در 2 بخش نظری و عملی گواهینامه معتبر دریافت کنند.

وی با اشاره به این که آزمون ها شامل استانداردهای مصوب مهارتی در حوزه فرهنگ و هنر است، افزود: بنا بر تفاهم نامه همکاری با وزارت آموزش و پرورش، آزمون استانداردهای مهارتی فرهنگ و هنر درسیستان وبلوچستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی سیستان وبلوچستان از علاقه‌مندان خواست تا لیست تمامی استانداردهای مصوب را در دفترچه آزمون که در سامانه بارگذاری شده راجهت راهنمایی کامل دریافت نمایند.

سرگزی خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند از طریق سامانه honarazmoon.ir از نهم لغایت بیست و هشتم آذزماه اقدام کنند.

وی گفت: تاریخ صدور کارت ورود به جلسه آزمون یازدهم دی‌ماه و زمان برگزاری آزمون عملی دوازدهم تا بیست و یکم دی‌ و آزمون تئوری را نوزدهم تا بیست و یکم دی اعلام و نمره قبولی در آزمون، کسب حداقل نمره ۱۰ در آزمون نظری و کسب نمره حداقل ۱۴ در آزمون عملی می باشد.

انتهای پیام/
دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 452340
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *