۰
مسیر بهتر زندگی با نور تابان مطالعه

کتاب، یکی از ابزارهای تفکر، رشد و تعالی انسانی است

یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی در کشورهای جهان، بالا بودن میزان مطالعه و کتاب‌خوانی است.
کتاب، یکی از ابزارهای تفکر، رشد و تعالی انسانی است
به گزارش   پایگاه خبری تفتان ما، محمد انور ایمانی فر رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش با اشاره به گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: ترویج و فرهنگ سازی مطالعه در بین جوانان و نوجوانان میتواند نگرش و سطح علمی در جامعه را بالاببرد و با آگاهی علمی بیشتری در مسیر زندگی قدم برداریم.
 
وی با اشاره به اینکه بالا بودن سطح علمی در جامعه صددرصد به پیشرفت و بهبود زندگی فردی و اجتماعی کمک خواهد کرد بیان کرد: با تشویق و ترغیب فرزندانمان از کودکی در فرهنگ سازی  مطالعه و کتاب خوانی آینده ایی روشن را پیش روی آنها قرار دهیم و باعث پیشرفت جامعه ی خود باشیم.
 
ایمانی فر تصریح کرد:  با توجه به قرار گرفتن در آستانه ی هفته ی کتاب و کتاب خوانی و فواید مفید و مؤثر مطالعه بر روح و روان انسان و گشودن راه های روشن در زندگی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  برنامه های متعددی در این راستا و محقق شدن و فرهنگ سازی برای نیل به این مهم در هفته ی کتاب خوانی برگزار خواهد کرد.
 
رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی خاش اظهار کرد: نشست با مسؤلان کتابخانه های سطح شهر، جشن کتاب، تجلیل از کتاب خوانان برتر در سطح شهر در راستای تشویق جوانان به مطالعه و عضویت رایگان در تمام کتابخانه های سطح شهرستان را از برنامه های این اداره درطول هفته کتاب و متاب خوانی برشمرد.
 
وی اهدای کتاب در مدارس را یکی دیگر از برنامه های این اداره در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در طول این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/
















 
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 452281
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *