۰
دروغی دیگر از رسانه‌های ضد انقلاب که برملا شد؛

«خدانور لجه‌ای» با وثیقه آزاد شده بود/تبعه افغانستانی با ۱۶ سرقت!

از روز گذشته تصویری از یک متهم که به میله‌ای دستبند شده است در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود و ضد انقلاب آن را به عنوان یکی از کشته‌های اغتشاشات اخیر به مردم معرفی می‌کند، اما واقعیت ماجرا چیست؟
«خدانور لجه‌ای» با وثیقه آزاد شده بود/تبعه افغانستانی با ۱۶ سرقت!
به گزارش تفتان ما به نقل از عصرهامون، مهدی شمس آبادی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان با اشاره به خبر جعلی برخی شبهه رسانه ها و شبکه های ضد انقلاب ها مبنی بر کشته شدن «خدا نور لجه ای» در اغتشاشات اخیر توسط نظام جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: فردی که در رسانه ها عکسش منتشر شده، «صادق کبدانی» ملقب به یاغی و مشهور به «خدا نور لجه ای» است.
 
وی تصریح کرد: این فرد به جرم ۱۶ فقره سرقت در تیرماه امسال بازداشت شده و پس از طی مراحل قانونی و برگزاری دادگاه، با قرار وثیقه آزاد شده بود.
 
دادستان مرکز سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این فرد تبعه افغانستان بوده است اظهار کرد: طبق گزارش‌ها صادق کبدانی فرزند علی با نام مستعار خدانور لجه‌ای قبلاً به اتهام شرکت در ۱۶ فقره سرقت به زندان زاهدان معرفی شده و برای وی در دستگاه قضایی پرونده تشکیل شده بوده است.
 
شمس آبادی با بیان اینکه  لجه‌ای که سابقه چندین فقره سرقت داشته در تاریخ ۱۰ مهر ماه در جریان یک درگیری کشته شده است، بیان کرد: در روز ۱۰ مهر ماه که این فرد کشته شده هیچ درگیری و اغتشاشی در استان و شهر زاهدان گزارش نشده است.
 
وی گفت: چگونگی کشته شدن لجه‌ای در دستگاه قضایی استان در حال بررسی است.
 
گفتنی است؛  شبکه های معاند و فعالان ضد انقلاب بارها تلاش کرده اند با انعکاس اخبار جعلی و ساختگی و دروغ، در مسیر انحراف افکار عمومی گام بردارند که خوشبختانه با هوشیاری مردم نتوانسته‌اند به اهداف خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 452278
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *