۰
شهردار نوك آباد خاش:

يك دستگاه تريلر در محور خاش به زاهدان طعمه حريق شد/ راننده جان سالم به در برد + تصاوير

شهردار نوك آباد خاش گفت: یک دستگاه خودروی كاميون تريلر در محور خاش به زاهدان طعمه حریق شد که با حضور به موقع آتش نشانان، حریق بدون تخلیه مسیر مهار شد.
يك دستگاه تريلر در محور خاش به زاهدان طعمه حريق شد/ راننده جان سالم به در برد + تصاوير
محمدانور هاشمزهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: يك مورد حاثه آتش سوزي در 70 كيلومتري محور خاش به زاهدان به سامانه 125 واحد آتش نشاني شهرداري نوك آباد اين شهرستان اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهي، يك تيم عملياتي آتش نشان را به همراه تجهيزات تنفسي و بالابر به محل حادثه اعزام كردند.
 
وي با بيان اينكه آتش نشانان در كمترين زمان ممكن در محل حادثه حاضر شدند، تصريح كرد: بعد از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد كه يك دستگاه خودروي كاميون تريلر دچار حريق شده بود.
 
هاشمزهي گفت: آتش نشانان با تقسيم شدن به دو گروه عمليات اطفاء و نجات افراد حادثه ديده احتمالي را آغاز كردند و با اقدام به موقع اين نيروها و با استفاده از تجهيزات خاموش كننده، شعله هاي آتش در موتور كاميون تريلر  را پيش از سرايت به ساير خودرو به طور كامل مهار و آتش خاموش و از انفجار خودرو جلوگیری شد.
 

 
وي با بيان اينكه خوشبختانه در اين حادثه تلفات جاني نداشتيم، افزود: بخش اعظمي از كاميون به طور كامل در آتش سوخته است و طبق گفته راننده به محض استارت زدن، خودرو دچار حريق شده و علت اين حادثه وقوع اتصالی در سیستم برق خودرو اعلام شده كه میزان خسارت وارده به صورت تخصصی از سوي كارشناسان در حال بررسی است.
 
شهردار نوك آباد اذعان كرد: خوشبختانه راننده خودرو قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی از خودرو خارج شده بود و اتفاقي براي وي رخ نداده و این حادثه هیچگونه مصدوم و یا کشته ای نداشته است .
 
وي اظهار كرد: شهروندان و خودروهاي عبوري بايد در اين شرايط حداكثر همكاري را با نيروهاي آتش نشاني انجام دهند و از تجمع بي مورد در محل حادثه جداً خودداري كنند.
 

.
.

.

انتهاي پيام/
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 442548
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *