شهردار نوك آباد خاش:

يك دستگاه تريلر در محور خاش به زاهدان طعمه حريق شد/ راننده جان سالم به در برد + تصاوير

27 آبان 1396 ساعت 9:34

شهردار نوك آباد خاش گفت: یک دستگاه خودروی كاميون تريلر در محور خاش به زاهدان طعمه حریق شد که با حضور به موقع آتش نشانان، حریق بدون تخلیه مسیر مهار شد.


محمدانور هاشمزهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: يك مورد حاثه آتش سوزي در 70 كيلومتري محور خاش به زاهدان به سامانه 125 واحد آتش نشاني شهرداري نوك آباد اين شهرستان اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهي، يك تيم عملياتي آتش نشان را به همراه تجهيزات تنفسي و بالابر به محل حادثه اعزام كردند.
 
وي با بيان اينكه آتش نشانان در كمترين زمان ممكن در محل حادثه حاضر شدند، تصريح كرد: بعد از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد كه يك دستگاه خودروي كاميون تريلر دچار حريق شده بود.
 
هاشمزهي گفت: آتش نشانان با تقسيم شدن به دو گروه عمليات اطفاء و نجات افراد حادثه ديده احتمالي را آغاز كردند و با اقدام به موقع اين نيروها و با استفاده از تجهيزات خاموش كننده، شعله هاي آتش در موتور كاميون تريلر  را پيش از سرايت به ساير خودرو به طور كامل مهار و آتش خاموش و از انفجار خودرو جلوگیری شد.
 

 
وي با بيان اينكه خوشبختانه در اين حادثه تلفات جاني نداشتيم، افزود: بخش اعظمي از كاميون به طور كامل در آتش سوخته است و طبق گفته راننده به محض استارت زدن، خودرو دچار حريق شده و علت اين حادثه وقوع اتصالی در سیستم برق خودرو اعلام شده كه میزان خسارت وارده به صورت تخصصی از سوي كارشناسان در حال بررسی است.
 
شهردار نوك آباد اذعان كرد: خوشبختانه راننده خودرو قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی از خودرو خارج شده بود و اتفاقي براي وي رخ نداده و این حادثه هیچگونه مصدوم و یا کشته ای نداشته است .
 
وي اظهار كرد: شهروندان و خودروهاي عبوري بايد در اين شرايط حداكثر همكاري را با نيروهاي آتش نشاني انجام دهند و از تجمع بي مورد در محل حادثه جداً خودداري كنند.
 

.
.

.

انتهاي پيام/


کد مطلب: 442548

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/442548/يك-دستگاه-تريلر-محور-خاش-زاهدان-طعمه-حريق-راننده-جان-سالم-برد-تصاوير

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir