۰

دوره آمادگی برگزیدگان استانی جشنواره «مدهامّتان» برگزار می‌شود

دبیر جشنواره مدهامّتان گفت: به منظور ارتقای سطح توانمندی برگزیدگان و رعایت عدالت آموزشی، با همکاری سازمان دارالقرآن دوره آموزش و آمادگی شرکت در مرحله نهایی این جشنواره را با محوریت استان‌های کم‌ برخوردار برگزار می‌کنیم.
دوره آمادگی برگزیدگان استانی جشنواره «مدهامّتان» برگزار می‌شود
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،مجتبی میرزایی‌نسب دبیر جشنواره قرآنی «مدهامّتان» در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با بیان اینکه مرحله کشوری دوازدهمین دوره این رقابت‌ها با یک هفته تأخیر برگزار می‌شود، گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و درخواست استان میزبانی جشنواره مدهامّتان 21 تا 24 آذرماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.
وی با اشاره به لزوم عدالت آموزشی برای شرکت‌کنندگان در این آزمون، گفت: 17 هزار و 350 نفر در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند که پس از اعلام نتایج مرحله استانی، حدود 260 نفر به مرحله کشوری راه می‌یابند.
میرزایی‌نسب با بیان اینکه امسال برای نخستین‌بار برای منتخبان استانی این جشنواره دوره آموزشی برگزار می‌کنیم، خاطر نشان کرد: به منظور ارتقای سطح توانمندی برگزیدگان و رعایت عدالت آموزشی، با همکاری سازمان دارالقرآن برای برگزیدگان 15 استان کم‌برخوردار دوره آموزش و آمادگی شرکت در مرحله نهایی برگزار می‌کنیم.
دبیر جشنواره مدهامّتان با اشاره به اینکه دوره آمادگی برگزیدگان رشته‌های حفظ و قرائت قرآن با اولویت استان‌ها کم‌برخوردار اول تا سوم آذرماه برگزار می‌شود، گفت: در این دوره‌ها 40 نفر از برگزیدگان مرحله استانی از استان‌هایی همچون سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان چهارمحال‌وبختیاری، زنجان و قزوین آموزش می‌بینند.
 انتهای پیام/
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 442370
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *