۰

ضریب سنی کابینه یک سال پیرتر شده است/ کابینه دوازدهم راضی کننده نیست/ فراکسیون امید و مخصوصا آقای عارف نمره بسیار ضعیفی گرفته است

محمد زارع فومنی گفت: فراکسیون امید، به خصوص هیئت رئیسه این فراکسیون و مخصوصا ریاست فراکسیون آقای عارف نمره بسیار ضعیفی گرفته است.
ضریب سنی کابینه یک سال پیرتر شده است/ کابینه دوازدهم راضی کننده نیست/ فراکسیون امید و مخصوصا آقای عارف نمره بسیار ضعیفی گرفته است
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،محمد زارع فومنی دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در خصوص ترکیب کابینه دوازدهم اظهار داشت: با توجه به مطالبات 23 میلیونی از رئیس جمهوری محترم و توقعاتی که اصلاح‌طلبان داشتند، باید بگویم که ترکیب کابینه دوازدهم راضی کننده نبود.
 
وی با بیان اینکه ممکن است دولت محدودیت‌هایی در معرفی وزرا داشته باشد، افزود: مطالبات عمومی خیلی فراتر از کابینه فعلی بود، مطالباتی از قبیل حضور جوانان و زنان در کابینه و وعده‌هایی که در ایام انتخابات داده شد و دولت باید خود را موظف کند که این وعده‌ها را محقق کند.
 
دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: اگر دولت وعده‌های خود را عملی نکند در واقع آسیب بزرگی به جریان اصلاحات زده و انتظار ما این است که دولت اگر در انتخاب وزرا موفق نبود، در انتخاب معاونان وزرا تغییر ایجاد کند و باید از جوانان، بانوان، افراد متخصص و متعهد در سطح معاونان وزرا استفاده کند.
 
فومنی تصریح کرد: به نظر من کابینه راضی کننده نیست و آن طراوت و شادابی خاصی که ما انتظارش را داشتیم را ندارد.
 
وی اظهار داشت: ضریب سنی کابینه یک سال پیرتر شده و بعید می‌دانم بتواند مطالبات را محقق کند ولی باید منتظر بمانیم تا زمان نتیجه را مشخص کند.
 
دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: ما معتقدیم روحانی باید بتواند رضایت همه را جلب کند و حداکثر را پوشش دهد؛ نه تنها 23 میلیون که 40 میلیون رای که مردم به نظام دادند را نباید مایوس کند و تمام موافقان و مخالفان را باید راضی کند.
 
فومنی در خصوص عملکرد فراکسیون امید عنوان کرد: فراکسیون امید، به خصوص هیئت رئیسه این فراکسیون و مخصوصا ریاست فراکسیون آقای عارف نمره بسیار ضعیفی گرفته است.
 
وی افزود: عارف تا کنون نتواسنته مطالبات اصلاح‌طلبان را به خوبی پاسخ دهد، به نظر من عارف ضعیف عمل کرده و چون ترکیب فراکسیون امید هم مشخص نیست، این باعث ایجاد شکاف در فراکسیون شده است.
 
دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: فراکسیون امید به تغییر و تحولات بسیار خوبی نیاز دارد، حتی نظام اداره‌ی فراکسیون باید تغییر کند و فرد قوی‌تری این فراکسیون را باید سروسامان دهد؛ من تا الان ندیدم آقای عارف یا تیم هیئت رئیسه فراکسیون کار خاصی را در مجلس انجام دهند.
 
فومنی در پایان گفت: فراکسیون نیاز به بازسازی دارد تا میزان کاندیداهایی که با لیست امید وارد مجلس شدند مشخص شود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 441060
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *