۰

آغاز پیاده روی اربعین کتاب «مصور زیارتی عراق» را پرفروش کرد

کتاب «راهنمای مصوّر سفر زیارتی عراق» همزمان با آغاز پیاده روی زائران کربلا در میان پرفروش‌های ماه آبان قرار گرفت.
آغاز پیاده روی اربعین کتاب «مصور زیارتی عراق» را پرفروش کرد
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،گروه کتاب و ادبیات: کتاب «سربازان نیار» خاطرات کلام‌اله اکبرزاده، که به قلم ساسان ناطق نوشته شده در میان پرفروش‌های ماه آبان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، این کتاب که به تازگی رونمایی شده حاوی 15 فصل است؛ در بخش پایانی این کتاب به ارائه تصاویری از راوی در هشت سال دفاع مقدس اختصاص یافته است.
ردیف عنوان کتاب پرفروش اول - پرفروش دوم ملت عشق پرفروش سوم رحمت واسعه، سلام بر ابراهیم اثر پرفروش دیگر که همزمان با آغاز پیاده روی زائران کربلا پرفروش شده کتاب «راهنمای مصوّر سفر زیارتی عراق» است، سعی شده مطالب که زائران در سفر زیارتی عراق به آنها نیازمند هستند در یک جا گردآوری و اطلاعات ضروری مورد نیاز زائران از قبیل تاریخچه شهرهای زیارتی، اماکن تاریخی، ادعیه، احکام سفر، آداب زیارت و برخی سوره های قرآنی را در اختیار زائران قرار دهد.

عناوین راهنمای مصور زیارتی عراق شامل: «قرآن، آمادگی برای سفر و معرفی شهرهای نجف ، کوفه، کربلا، کاظمین، بغداد، سامرا، حله، آشنایی با استان های عراق، احکام دینی، ستارگان حرم، ادعیه و زیارات شامل آداب، زیارت و احکام فقهی در این خصوص» می‌شود؛ «احکام و آداب سفر، ایام زیارتی معصومین (ع)، زیارت نیابتی، مسیرهای تشرف به عتبات، تقسیمات کشوری قومی و مذهبی عراق در بخش آمادگی برای سفر درج شده است. مولف کتاب سید احمد علوی است.
 
ردیف عنوان نویسنده اول سیدمهدی شجاعی، فهیمه سیدناصری نویسنده دوم آیت‌الله محمدتقی بهجت نویسنده سوم الیف شافاک و باز هم طی چند هفته اخیر کتاب «آیینه تمام‌نما» که شامل درس‌ گفتارهای آیت الله حائری شیرازی با محوریت عاشورا است خودنمایی کرد و در میان پرفروش ها قرار گرفت.
کتاب «آیینه تمام‌نما» اولین کتاب از مجموعه آثار آیت‌الله حائری شیرازی در دفتر نشر معارف است و طی یک سال آینده، در هر ماه، یک کتاب جدید از این استاد اخلاق و اندیشمند برجسته منتشر خواهد شد.
کتاب «آیینه تمام‌نما» در هفت فصل ارائه شده است و در فصل های کتاب مباحثی با محوریت عاشورا نظیر بینش و بصیرت حسینی، درس‌های عاشورا، عوامل واقعه عاشورا، پیامدهای واقعه عاشورا، در سوگ سیدالشهدا (ع)، زیارت امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی در پرتو عاشورا عنوان شده است.
ردیف عنوان ناشر اول نشر نو ناشر دوم سوره مهر ناشر سوم ققنوس برای مشاهده و دریافت فهرست پرفروش‌های هفته دوم آبان 96 اینجا      را ببینید.
انتهای پیام/
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 442231
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *