۰
امام جمعه اهل سنت خاش:

سیزده آبان روز اتحاد یکپارچه ملت ایران خواهد بود

امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش هم با اشاره به اینکه ملت ایران در عرصه مقابله با ظالمان تاریخی پرافتخار دارند گفت: سیزده آبان ماه روز اتحاد یکپارچه و همدلی ملت ایران خواهد بود و روحیه استکبارستیزی ملت سرافراز ما به دنیا باید نشان داده شود.
سیزده آبان روز اتحاد یکپارچه ملت ایران خواهد بود
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، مولوی محمدعلی شهنوازی اظهار کرد: ترامپ با زبان زور و تهدید و فشار و تحریم نمی تواند ملتهای شجاع و عدالت خواه دنیا را زانو در بیاورد و ملت ایران در تاریخ پر افتخار خود نشان داده اند دارای فرهنگی غنی و عزتمند هستند و در مقابل ظالمان و مستکبران با قوت و شهامت ایستاده اند.
 
مولوی شهنوازی ادامه داد: ملت ایران پایدار اسلام و انقلاب هستند و با داشتن یک رهبر قوی و شجاع در صف مقابله با مستکبران شجاعانه در صحنه حاضر می شوند.
 
مولوی شهنوازی گفت: تاریخ ایران نشان داده که اصالت و غیرت ایرانی ها سرشار از مبارزه طلبی و ایستادگی با ظلم ظالمان بوده و این مسیر تا رسیدن به حق و حقوق واقعی آنها ادامه دارد.
 
وی به ۱۳ آبان روز دانش‌آموز اشاره و تصریح کرد: همان‌طور که در ۴۰ سال گذشته از برنامه های مختلف جواب زیاده‌ گویی دشمن را دادیم در این روز نیز باید با حضور باشکوه  وپررنگ خود در یوم‌الله روز 13 آبان  به استکبار جهانی و سخنان اخیر ترامپ مواضع صریح و رسمی خود را اعلام کنیم.
انتهای پیام/
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 442221
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *