۰

خانواده تکواندو در این مسیر به ما کمک کنند/ همه نگاه ملی به تیم ملی داشته باشند

سرمربی تیم ملی تکواندو در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: از همه خانواده بزرگ تکواندو خواهش می‌کنم در هر زمینه‌ای که می‌توانند به ما کمک کند.
خانواده تکواندو در این مسیر به ما کمک کنند/ همه نگاه ملی به تیم ملی داشته باشند
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،مهدی بی‌باک ،‌ پس از انتخاب شدن عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو برای هدایت ملی‌پوشان در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار داشت: به هر حال جا دارد از اعتماد مسئولان فدراسیون و کمیته فنی تشکر کنم. از اصحاب رسانه و خانواده بزرگ تکواندو خواهش می‌کنم در این مسیر به ما کمک کنند. واقعا این توانایی را در خود می‌بینم که بتوانم به تکواندوی کشورم کمک کنم.
وی در ادامه افزود: جدا از همه اینها در ابتدا نیازمند همکاری و آن همدلی که قبل از این‌ها در تکواندو بوده است نیاز داریم. جدا از مسائل فنی از جامعه تکواندو خواهش من این است که به صورت شخصی به تکواندو نگاه نکنند و به صورت ملی به تکواندو نگاه کنم. ما هم تلاش می‌کنیم پرچم عزیز کشورمان را در میادین مختلف بالای سکوها ببریم. خواهش من این است هر کسی در هر زمینه‌ای که می‌تواند به ما کمک کند.
بی‌باک در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: برنامه‌هایم را با فدراسیون چک می‌کنم و پس از آن زمان انتخابی‌ها اعلام می‌شود و تا چند روز آینده برنامه‌هایمان را به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.
سرمربی جدید تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که گویا شنیده شده قرار است در مسابقات کشورهای اسلامی با تیم دوم راهی باکو شوید آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: قرار است با دو کادر فنی جداگانه در دو رویداد پیش رو شرکت کنیم. تصمیم‌گیری‌های اصلی تا چند روز آینده مشخص خواهد شد. به هر حال تنها سرمربی نیست که تصمیم می‌گیرد باید برنامه هایمان را با کمیته فنی در میان بگذاریم.
وی در پاسخ به این سوال که مربیان تیم ملی آیا طی چند روز آینده مشخص خواهد شد یا خیر، گفت: صددرصد برای اینکه تمام اهدافمان را کسب کنیم باید هر چه زودتر در مورد این موضوع تصمیم‌گیری کنیم و کادر فنی را خیلی سریع معرفی کنیم.
انتهای پیام/فارس
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 436570
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *