۰
فرمانده تیپ تکاور ۱۱۰ سلمان فارسی سیستان و بلوچستان:

۹ دی ۸۸ تجلی بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران بود/ ولایتمداری ملت و هم راستائی با آرمانهای امام راحل و رهبری در ۹ دی به نمایش گذاشته شد

سردار محمد اشعری فرمانده تیپ تکاور 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان گفت: در حماسه 9 دی 88 بصیرت و آگاهی ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی متجلی گشت و اوج ولایتمداری و هم راستایی ملت با آرامانهای بلند امام راحل ره و مقام معظم رهبری در 9 دی به نمایش گذاشته شد.
 ۹ دی ۸۸ تجلی بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران بود/ ولایتمداری ملت و هم راستائی با آرمانهای امام راحل و رهبری در ۹ دی به نمایش گذاشته شد
به گزارش تفتان ما، سردار محمد اشعری در اجتماع مردم و مسئولان خاش به مناسبت گرامی داشت حماسه 9 دی بیان کرد: اصل و ریشه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از ظرفیتهای مردمی بوده و در 38 سال از عمر با برکت نظام حضور مردم در صحنه نقشه های شوم دشمنان را ناکام ساخته است.

وی افزود: دشمنان در حسرت جدا کردن مردم از رهبری، اسلام و کشور مانده اند و این آرزو را به گور خواهند برد.

فرمانده تیپ تکاور 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران با اطاعت و پیروی از رهبری تنومند و استوار و پایدارتر می ماند و شاخ و برگ های آن به عظمت اسلام دنیا را فرا می گیرد.

سردار اشعری ادامه داد: پشتیبانی و حمایت یکپارچه و منسجم ملت از نظام و رهبری شکوه و عظمت ایران اسلامی را در دنیا به نمایش گذاشته است.

فرمانده تیپ تکاور 110 سلمان فارسی سیستان و بلوچستان گفت: مردمان همیشه در صحنه و مرزدار سیستان و بلوچستان و بویژه ساکنان خاش در سالهای قبل و بعد از انقلاب نشان داده اند که وفادار به اسلام و کشور بوده و از مرزها و کیان کشور با غیوری و دلاورمردی پاسداری و ریشه متجاوزان را می خشکانند.

همزمان با ۹دی نشست هم اندیشی روحانیون و نخبگان تسنن و تشیع خاش در کانون فرهنگی بسیج سپاه شهرستان خاش برگزار گردید.
انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 435811
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *