۰

نمایش اتحاد و همدلی شیعه و سنی با مشت‌های گره کرده/این عشق الهی است‌

شیعه و سنی یکدل، یکصدا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، شعار « 22 بهمن روز پیروزی ما، روز شکست دشمن» را سر دادند.
نمایش اتحاد و همدلی شیعه و سنی با مشت‌های گره کرده/این عشق الهی است‌
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، همزمان با یوم الله 22 بهمن، راهپیمایی گسترده مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در بیش از 50 نقطه جمعیتی شهری و روستایی این استان با شکوه خاص برگزار شد.
در کنار علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان که در مراسم راهپیمایی زاهدان حضور دارند، پیر و جوان، کسبه و بازاری، استاد و دانشجو، دانش‌آموز و معلم، پدرها و مادرها، مسئولان و خانواده شهدا همه و همه امروز به صحنه آمده‌اند تا باهم با اتحاد و همدلی سی‌هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته و به دشمنان این نظام و انقلاب بفهمانند به پای این انقلابی که خون‌ عزیزان خود را نثار کرده‌اند تا همیشه ایستاده‌اند.

این مشارکت گسترده در انتخابات هفتم اسفند نیز دشمنان را مایوس می‌کند
استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: امروز متعلق به مردم است و این حضور گسترده از همه اقشار مردم همدلی و همزبانی را بیشتر به نمایش گذاشته است.
علی اوسط هاشمی افزود: امیدواریم این حضور گسترده و مشارکت حداکثری را در انتخابات هفتم اسفند نیز شاهد باشیم.

انقلاب اسلامی به پشتوانه حضور ملت در صحنه به پیروزی رسید
امام جمعه زابل در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن به خبرنگار فارس می‌گوید: آمریکا، انگلیس و صهیونیست و استکبار جهانی می‌خواهد به جهان بگوید که کشورهای وابسته به ما به پیشرفت خواهند رسید، اما انقلاب اسلامی ثابت کرد که با توکل به خدا و نه شرق و غرب می‌شود به بلندای پیشرفت رسید.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر کیخا افزود: رمز ماندگاری اسلام و انقلاب، خدایی بودن و خلوص فی‌ سبیل‌الله رهبران دینی بود و ما سعی کنیم خط و فکر امام راحل را در زندگی داشته و ادامه بدهیم و این حضور گسترده در این راهپیمایی قطعا در تداوم این انقلاب بسیار موثر خواهد بود.
تبعیت از مقام معظم رهبری هرگونه تهدید را از انقلاب اسلامی دور می‌کند
امام جمعه چابهار نیز به خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: امروز این حضور گسترده نشان داد که ملت پشتوانه ولایت و رهبری است و هیچ دشمنی نمی‌تواند آن را تهدید کند.
حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی رمز پیروزی ملت ایران در عرصه‌های مختلف را اطاعت محض از مقام معظم رهبری عنوان کرد.
یکی از راهپیمایان درحالیکه شعارها را کوبنده فریاد می‌زند به خبرنگار فارس می‌گوید: دشمنان ایران اسلامی این آتش عشق به انقلاب اسلامی هرگز خاموش نخواهد شد بلکه سال به سال شعله‌ورتر می‎شود و اجازه نمی‌دهد بدخواهان به آن نزدیک شوند.
حمید حقدوست ادامه داد: هرجا زمان که مقام معظم رهبری اراده کند همه ما جوانان لبیک می‌گوییم و صف به صف گوش به فرمان ایشان هستیم.

مردم مهرستان در طلیعه سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی ایران به خیابان‎ها آمدند تا با فریادهای الله اکبر- خامنه ای رهبر بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و حماسه وحدت بیافرینند و عزم خود برای پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‎های انقلاب را به جهانیان نشان دهند.
اقشار مختلف مردم و مسئوولان اعم از ائمه جمعه و جماعات، مسوولان، سران طوایف و معتمدین، فرهنگیان، نیروهای نظامی و انتظامی، بانوان، کسبه و بازاریان و دانش آموزان حضوری پرشور و گسترده را در یوم الله 22 بهمن از خود به منصه ظهور گذاشتند.
فرماندار شهرستان مهرستان در گفت‎وگو با خبرنگار فارس گفت: گرامیداشت 22 بهمن در واقع اعلام آمادگی ملت ایران برای حفظ ارزش‌‎ها و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی است.
رشید پارسائی افزود: مردم شهرستان مهرستان متحد و یکپارچه همانند سایر شهرها و استان‌های کشور درجشن 22 بهمن در قالب راهپیمایی حضوری گسترده و با شکوه به نمایش گذاشتند.
شهردار مهرستان نیز گفت: به طور حتم حضور باشکوه ملت ایران در این راهپیمایی تاکیدی دوباره بر پشتیبانی ملت از مسئولان در برابر مخالفت‌ و دشمنی بیگانگان است.

منصور ناروئی نصرتی بیان داشت: هرچه حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن پرشکوه باشد از نظر کمی و کیفی این حضور باعث می شود که نظام اسلامی از قدرت و استحکام بیشتری برخوردار شود لیکن باید در راستای تقویت نظام ولایی گام برداریم.
وی گفت: ملت ایران همواره قدردان انقلاب اسلامی بوده‎اند و این قدردانی را قطعا با حضور خود در دو آزمون سرنوشت ساز 22بهمن ماه و هفتم اسفندماه نشان خواهند داد.

 
یکی از کارکنان مرزبانی سیستان و بلوچستان که همراه خانواده خود در این راهپیمایی شرکت کرده نیز به خبرنگار فارس گفت: با تبعیت از ولی امر مسلمین همگام با مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی ضمن حضور گسترده در این راهپیمایی به دشمنان این انقلاب اعلام می‎داریم که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و ذره‎ای از آرمان‎های بلند خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد.
علی شهرکی که در صف دانشجویان گام برمی‌دارد، می‌گوید: ملت ایران به مدد روح بلند امام راحل از چنگال حکومت ستم شاهی نجات یافته و راه و رسم زندگى مستقل آزادی در پناه پرچم اسلام و ولایت فقیه را اموخته است و سرنوشت خویش را خود بر اساس آموزه‎های دین اسلام تعیین می‎کند.
این ازدحام جمعیت، این حضور گسترده و باشکوه نشان از عشق مردم سیستان و بلوچستان به نظام، رهبری و انقلاب اسلامی دارد، این عشق الهیست، این شور خدایست.
‌انتهای پیام/ فارس
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 426965
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *