۰
امام جمعه موقت خاش:

سیزده آبان روز نمایش اتحاد و عظمت ملت ایران است/ یاوه گویی های ترامپ در راهپیمایی 13 آبان ایرانیان بی پاسخ نمی ماند

امام جمعه موقت شهرستان خاش با تاکید بر اینکه در راهپیمایی روز سیزده آبان عظمت و ابهت ملت ایران به دنیا نشان داده می شود گفت: ملت ایران پاسخی قاطع و شجاعانه به یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور مغرور و جاهل آمریکا می دهند.
سیزده آبان روز نمایش اتحاد و عظمت ملت ایران است/ یاوه گویی های ترامپ در راهپیمایی 13 آبان ایرانیان بی پاسخ نمی ماند
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما ،حجت الاسلام علیرضا نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه بیان کرد: آمریکائی ها دشمن قسم خورده رهبری، سپاه و ملت ایران محسوب می شوند و دشمنی های آنها پایان ناپذیر بوده لذا همه اقشار ملت سرافراز ایران باید عظمت خود را به سران مستکبر نشان دهند.
 
حجت الاسلام نوری اظهار کرد: سران آمریکایی در چهار دهه اخیر از عمر نظام اسلامی بدترین توطئه و تحریم و فشار بر علیه ملت بزرگ ایران را روا داشته اند و کینه و عداوت آنها پایان ناپذیر است.
 
وی افزود: موج استکبارستیزی و مقابله با ظلم و جنایت آمریکایی ها باید در ایران ترامپ و سران مستکبر این کشور و هم پیمانان آنها را در خود فرو ببرد تا ریشه ظلم و ستم در دنیا خشکانده شود.
 
حجت الاسلام نوری ادامه داد: مردم ایران در راهپیمایی روز 13 آبان پاسخی مستحکم به یاوه گویی های ترامپ خواهند داد تا رئیس جمهور مستکبر آمریکا بفهمد و بداند که ملت ایران از تهدیدها و فشارهای غیر قانونی و ظالمانه آنها هیچ گونه هراسی ندارند.
 
امام جمعه موقت خاش با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین امام حسین ع گفت: قیام حضرت ابی عبدالله الحسین در تاریخ نشان داد که ظلم و ستم ظالمان پایدار نمی ماند و عظمت اسلام و حق و حقیقت تا قیامت جادوانه می ماند.
 
روز ۱۳ آبان در تاریخ ایران اسلامی از روزهای بیادماندنی است که دارای اهمیت خیلی زیادی  است و موجب اثبات  انقلاب اسلامی شد.
 
 
انتهای پیام/
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب: 442220
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *