امام جمعه موقت خاش:

سیزده آبان روز نمایش اتحاد و عظمت ملت ایران است/ یاوه گویی های ترامپ در راهپیمایی 13 آبان ایرانیان بی پاسخ نمی ماند

12 آبان 1396 ساعت 15:14

امام جمعه موقت شهرستان خاش با تاکید بر اینکه در راهپیمایی روز سیزده آبان عظمت و ابهت ملت ایران به دنیا نشان داده می شود گفت: ملت ایران پاسخی قاطع و شجاعانه به یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور مغرور و جاهل آمریکا می دهند.


به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما ،حجت الاسلام علیرضا نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه بیان کرد: آمریکائی ها دشمن قسم خورده رهبری، سپاه و ملت ایران محسوب می شوند و دشمنی های آنها پایان ناپذیر بوده لذا همه اقشار ملت سرافراز ایران باید عظمت خود را به سران مستکبر نشان دهند.
 
حجت الاسلام نوری اظهار کرد: سران آمریکایی در چهار دهه اخیر از عمر نظام اسلامی بدترین توطئه و تحریم و فشار بر علیه ملت بزرگ ایران را روا داشته اند و کینه و عداوت آنها پایان ناپذیر است.
 
وی افزود: موج استکبارستیزی و مقابله با ظلم و جنایت آمریکایی ها باید در ایران ترامپ و سران مستکبر این کشور و هم پیمانان آنها را در خود فرو ببرد تا ریشه ظلم و ستم در دنیا خشکانده شود.
 
حجت الاسلام نوری ادامه داد: مردم ایران در راهپیمایی روز 13 آبان پاسخی مستحکم به یاوه گویی های ترامپ خواهند داد تا رئیس جمهور مستکبر آمریکا بفهمد و بداند که ملت ایران از تهدیدها و فشارهای غیر قانونی و ظالمانه آنها هیچ گونه هراسی ندارند.
 
امام جمعه موقت خاش با تسلیت فرارسیدن ایام اربعین امام حسین ع گفت: قیام حضرت ابی عبدالله الحسین در تاریخ نشان داد که ظلم و ستم ظالمان پایدار نمی ماند و عظمت اسلام و حق و حقیقت تا قیامت جادوانه می ماند.
 
روز ۱۳ آبان در تاریخ ایران اسلامی از روزهای بیادماندنی است که دارای اهمیت خیلی زیادی  است و موجب اثبات  انقلاب اسلامی شد.
 
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 442220

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/442220/سیزده-آبان-روز-نمایش-اتحاد-عظمت-ملت-ایران-یاوه-گویی-های-ترامپ-راهپیمایی-13-ایرانیان-بی-پاسخ-نمی-ماند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir