۰

يوم الله 13 آبان بهترين فرصت جهت پاسخ به ياوه گويي هاي ترامپ است/ ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمائی روز ۱۳ آبان پشتیبان نظام خواهند بود

امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش گفت: يوم الله 13 آبان بهترين فرصت جهت پاسخ به ياوه گويي هاي ترامپ است و بايد ثابت كنيم كه ملت ايران همواره پشتيبان نظام و نهاد مردمي و انقلابي سپاه هستند.
يوم الله 13 آبان بهترين فرصت جهت پاسخ به ياوه گويي هاي ترامپ است/ ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمائی روز ۱۳ آبان پشتیبان نظام خواهند بود
مولوي محمدعلي شهنوازي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: يوم الله 13 آبان روز تجلي قدرت الهي است و در اين روز گلوله دژخيمان شاه سينه جوانان ايراني را شكافته بود و دشمن فكر مي كرد ما مغلوب شده ايم ولي لحظه اي كه لانه جاسوسي استكبار را تسخير كرديم آن ها متوجه قدرت ايمان مردم شدند.
 
وي با بيان اينكه یکی از بهره‌های روز 13 آبان این است که ما قدر نعمت الهی یعنی پشتیبانی مردم از نظام را بدانیم و شکرگذار آن باشیم، تصريح كرد: يوم الله 13 آبان يادآور تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ به دست دانشجویان خط امام است.
 
مولوي شهنوازي خاطرنشان كرد: افرادي كه اندك آشنايي با امام راحل و انقلاب در بهمن ۵۷ دارند به وضوح این ویژگی مشترک ميان امام و انقلاب را درک خواهند کرد که همانا روحیه استکبارستیزی و مقابله با ظلم و کمک به مظلوم است.
 
وي گفت: روز 13 آبان تنها متعلق به دانش آموزان و دانشجویان نیست بلکه روز مبارزه با استکبار جهانی است که با حضور گسترده مردم این روز فریاد زده می‌شود و مشت محكمي بر دهان آمريكاي جنايتكار بزنند.
 
وي اذعان كرد:  شهيد فهميده با سرمشق قرار دادن فرهنگ ايثارگري و فداكاري براي دفاع از خاك و ناموس جان خود را نثار كرد كه اين نوجوان براي نسل جديد جامعه بايد الگو باشد.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با دعوت از همه مردم براي حضور دشمن شكن در راهپيمايي 13 آبان، اظهار كرد: همه بايد  با همه قدرت و قوا در اين راهپيمايي شركت كنند و به استكبار جهاني ثابت كنند كه ملت غيور و با بصيرت ايران اسلامي هرگز به آمريكا اعتماد نمي كنند و تا خون در رگ دارند براي مبارزه با اين دشمن گرگ صفت مبارزه مي كنند.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۷
کد مطلب: 442195
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *