۰

سیزدهم آبان روز سقوط هیبت استکباری آمریکاست/ راهپیمايي ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان استكبار جهاني است

امام جمعه اهل سنت مسجد عشره مبشره شهرستان خاش گفت: سیزدهم آبان روز سقوط هیبت استکباری آمریکاست و در اين روز پاسخ محکم و قاطعی به وحشی گری های آمریکا داده خواهد شد.
سیزدهم آبان روز سقوط هیبت استکباری آمریکاست/ راهپیمايي ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان استكبار جهاني است
مولوی یحیی ریگی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: هدف یوم‌‌الله 13 آبان و اجتماع هر ساله دانش‌آموزان و دانشجویان، حفظ و تقویت روحیه خودباوری در ملت همیشه در صحنه ایران است که باید این راه توسط دانشجویان و دانش‌آموزان حفظ شود.
 
وي بيان كرد: روحیه انقلابی باید همواره در میان مردم و دانش آموزان کشورمان  زنده بماند که وظیفه  مهم محسوب می شود و نباید نسبت به آن بی توجه بود.
 
مولوي ريگي با دعوت از همه مردم شهرستان خاش جهت حضور دشمن شكن و گسترده در راهپيمايي 13 آبان، تصريح كرد: ملت غیرتمند و همیشه درصحنه ایران اسلامی باحضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 13 آبان، پاسخ محکم و قاطعی به وحشی گری های آمریکا می دهند.
 
وي با اشاره به فداكاري شهيد فهميده، خاطرنشان كرد: شهید حسین فهمیده کاری کرد که برای دشمنان درس عبرت باشد و این شهید کاری کرد که برای دوست  نمونه و تشویق  باشد.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد عشره مبشره شهرستان خاش  اذعان كرد: در عصركنوني مملت ولايتمدار ياران اسلامي با استكبار ستيزي بي نظير خود همواره با هوشياري در برابر توطئه ها و نيرنگ هاي شوم آمريكا و ايادي آنان ايستادگي كرده و اجازه نخواهند داد تا آمريكاي جنايتكار دسيسه هاي خود را در ايران پياده و برنامه ريزي كند.
 
وي اظهار كرد: استكبار جهاني و ايادي آنان همواره در دنيا به دنبال محو و تخريب تفكر اسلام و بيداري اسلام بوده اند و آنها مي خواهند دين ناب محمدي را وارونه جلوه دهند و ديني خشن به جهان معرفي كنند كه هميشه در اين راه با شكست روبرو مي شوند و به اهداف ننگين خود نمي رسند.
 
انتهای پیام/
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 442197
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *