۰

لزوم توجه به برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سراوان

فرماندار سراوان بر توجه به برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سراوان تاکید کرد و گفت: باید برای شکوفایی و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
لزوم توجه به برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سراوان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،صبح امروز جلسه شورای هماهنگی همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان سراوان با حضور درویش نارویی فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین بامری امام جمعه شهرستان، سید منصور بزرگزاده معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری، نوید ملازهی بخشدار مرکزی، سرهنگ پودینه فرماندهی سپاه شهرستانی و مسئولین دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار سراوان در این جلسه با بیان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: امروز عزت و شرف ملت و سرزمین بزرگ ایران به برکت خون شهدا حاصل شده که با جانفشانی، ایثار و از خودگذشتگی خود باعث شدند که جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین‌المللی سخن از استقلال بزند.
وی همچنین لازمه حیات، پویایی جامعه و سخن برای گرفتن در عرصه جهانی را، پاسداری و گرامیداشت از این ایام، نمادها و ارزش ها بیان نمود.
نارویی با بیان گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: فرزندان جمهوری اسلامی ایران هشت سال جانانه از میهن خود در مصاف با دشمنان دفاع کردند که عاقبت پیروزمندانه با شکست دشمنان، قدرت ایران اسلامی را در عرصه بین المللی حفظ کردند.
فرماندار سراوان با شاره به اینکه لازمه پاسداری ارزش های شهدا بر همه ما، اظهار داشت: پایداری ارزش‌های شهدا و انقلاب، به ارمغان آوردن حیات طیبه ای برای ملت جمهوری اسلامی ایران خواد بود.
وی بر حضور پررنگ مسئولین در مراسمات هفته دفاع مقدس و همایش پیاده روی، استفاده از ظرفیت و توان دستگاه ها در جهت اجرای برنامه ها و آئین های پیش رو تأکید کرد و گفت: باید در راستای شکوفایی و صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
درویش نارویی نیز حضور در برنامه ها و مراسمات هفته دفاع مقدس را ادا نمودن بخشی از وظایف نسبت به شهدا و انقلاب بیان نمود.
وی خاطرنشان ساخت: همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان سراوان همزمان با دیگر مناطق در روز جمعه 24/6/96 انجام خواهد شد.
فرماندار سراوان با بیان آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و مدارس در مهرماه، گفت: در سراوان بیش از 45 هزار نفر راهی مدارس و دانشگاه ها خواهند شد که می طلبد هماهنگی بین بخشی و پشتیبانی از آموزش و پرورش توسط دستگاههای اجرایی صورت پذیرد که این نگاه و رویکرد در جهت ارتقای کیفیت آموزشی و به حداقل رسانیدن مشکلات این حوزه حائز اهمیت خواهد بود.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 441307
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *