۰
امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی خاش:

نماز عید قربان نقطه اشتراک وحدت مسلمانان است/ اعلام زمان و مکان اقامه نماز عید قربان در شهرستان خاش

امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش گفت: نماز عید قربان نقطه اشتراک وحدت مسلمانان است و لذا باید همه مومنان در این نماز شرکت کنند.
 نماز عید قربان نقطه اشتراک وحدت مسلمانان است/ اعلام زمان و مکان اقامه نماز عید قربان در شهرستان خاش
حجت الاسلام غلامرضا دهقان در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با تبریک عید قربان به مردم ولایتمدار این شهرستان، اظهار داشت: نماز عید قربان همزمان با سراسر کشور رأس ساعت 7 در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) سه راهی به امامت حجت الاسلام محمدجواد رحمانی امام جمعه موقت شهرستان خاش اقامه می‌شود.
 
وی ادامه داد: همچنین نماز جمعه اهل سنت به امامت مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در محل عیدگاه سه راهی برگزار می شود.
 
حجت الاسلام دهقان گفت: به علت برگزاری نماز عید قربان و مقارن شدن عید سعید قربان با روز جمعه، فردا نماز جمعه اقامه نمی شود.
 
وی با بیان اینکه تمهیدات لازم به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر نماز عید قربان در نظر گرفته شده است عنوان کرد: امکانات لازم جهت آسایش و راحتی نمازگزاران آماده شده است.
 
حجت الاسلام دهقان با اشاره به اینکه عید قربان یادآور اخلاص و بندگی حضرت ابراهیم(ع) در برابر پروردگار خویش است خواستار حضور باشکوه مردم در نماز عید قربان شد و اظهار کرد: مردم خداجوی و نمازگزار شهرستان خاش در این نماز معنوی شرکت کنند و همچون گذشته حضور همیشگی خود در صحنه را به اثبات برسانند.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 441109
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *