۰
پيگيري تفتان ما؛

امام جمعه جديد شهرستان خاش به زودي معرفي مي شود/ سنگر نماز جمعه؛ دشمن شکن و پایگاه وحدت و همدلی است

پس از انتشار گزارش "با گذشت بيش از ۹۰ روز از درگذشت حجت الاسلام ميري هنوز امام جمعه جديد خاش معرفي نشده است" و پیگیری خبرنگار تفتان ما در این خصوص آيت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: حجت الاسلام دهقان بعنوان امام جمعه جديد شهرستان خاش به زودي معرفي مي شود.
امام جمعه جديد شهرستان خاش به زودي معرفي مي شود/ سنگر نماز جمعه؛ دشمن شکن و پایگاه وحدت و همدلی است
به گزارش تفتان ما، 3 ماه قبل حجت الاسلام محمدحسين ميري امام جمعه شهرستان خاش دار فاني را وداع گفت و از آن زمان تاكنون امام جمعه اين براي اين شهرستان جايگزين نشده است و  جمعي از مردم شهرستان خاش در آستانه آغاز ماه رمضان با نوشتن بيانه اي خواستار معرفي هرچه زودتر امام جمعه براي اين شهرستان شدند و از اين رو این سوژه در دست پیگیری این پایگاه خبری تحلیلی قرار گرفت.
 
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در اين خصوص در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار كرد: سنگرهاي نمازجمعه سنگرهاي فرهنگي و معنوي در برابر تهاجمات فرهنگي و ضد اسلامي دشمنان است.
 
 حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی سلیمانی تصريح كرد: مومنان در نمازهاي جمعه علاوه بر انجام وظايف ديني راه هاي مقابله و مبارزه با تهاجمات جنگ نرم دشمنان را نيز فرا مي گيرند.
 
وي با بيان اينكه نماز جمعه آبروی منطقه و نقطه تلاقی بین مردم و مسئولین است، خاطرنشان كرد:  در حال حاضر ۸۷۰ نمازجمعه در کشور برگزار مي شود.
 
آيت الله سلیمانی با بيان اينكه نماز جمعه یک رسانه اثرگذار است، گفت: با توجه به درگذشت مرحوم حجت الاسلام ميري، به زودي حجت الاسلام دهقان امام جمعه و رئيس جديد اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش از شهرستان سراوان به اين شهرستان منتقل و طي مراسمي معرفي خواهند شد.
 
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان اذعان كرد: نمازجمعه يك تجمع عبادي و سياسي است و اين نماز، قلب فرهنگی شهر است.
 
وي اظهار كرد: اقامه با شکوه نماز جمعه موجب تحکیم و گسترش آموزه‌های دینی در جامعه می‌شود و اقتدار و عظمت نظام با برگزاری با شکوه نماز جمعه حفظ و تقویت می‌شود.
 
 
انتهاي پيام/
 
سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۶
کد مطلب: 438863
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *